וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע עם צמד, שער לג'וזף גנדה, הפסד בכורה ליונתן כהן

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 21:24

שחקנה של אל נסאר הבקיע פעמיים ב-1:3 מול אל דאפרה בשמינית הגמר, שחקנה של אדמירה כבש ונפצע ב-2:2 מול אוסטריה וינה. 8 דקות לכהן בהפסד של פיזה 2:1 לקרוטונה, 73 דקות לעבדה בניצחונה של סלטיק

דיא סבע, שכבש שני שערי ליגה העונה במדי אל נסאר, הוסיף למאזנו היום (שבת) צמד גם בגביע הליגה באיחוד האמירויות, כשהוביל את קבוצתו ל-1:3 מול אל דאפרה בשמינית הגמר. סבע מצא את הרשת כבר בדקה השנייה והשלים צמד בדקה ה-50. ריאן מנדס, שהכין את הראשון, בישל גם לטוזה בדקה ה-36. עבדאללה חליחל נותר על הספסל.

* ג'וזף גנדה כבש את שערו השני העונה במדי אדמירה, כשמצא את הרשת בדקה ה-14, אבל בדקה ה-36 הוא נאלץ לצאת בגלל פציעה וקבוצתו סיימה ב-2:2 בחוץ מול אוסטריה וינה. עילאי אלמקייס שיחק 19 דקות כמחליף.

* יונתן כהן הספיק לחזור לאיטליה אחרי החתונה, אבל לא מנע מפיזה הפסד בכורה העונה - 2:1 בחוץ מול קרוטונה. שחקן הכנף הישראלי נכנס בדקה ה-82, אך התוצאה לא השתנתה. פיזה, שגם החמיצה פנדל בתחילת המשחק, עדיין ניצבת בפסגת הסרייה B.

דיא סבע שחקן אל נסאר. מתוך הטוויטר של אל נסאר, אתר רשמי
ארבעה שערים העונה. דיא סבע/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אל נסאר

* סלטיק עם ליאל עבדה וניר ביטון גברה 0:2 על מאת'רוול והשתוותה לפחות זמנית להארטס במקום השני של הליגה הסקוטית. ליאל עבדה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-73 אחרי כמה מהלכים מסוכנים, ניר ביטון שותף ל-14 דקות אחרי שנכנס בדקה ה-74.

* מאוויס צ'יבוטה שיחק 29 דקות כמחליף ב-0:4 הביתי של לודוגורץ על צארסקו סלו. קבוצתו במקום הראשון בליגה הבולגרית עם 24 נקודות מתוך 27.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שסיימה ב-2:2 ביתי מאכזב מול ר.ק.ס ואלווייק בליגה ההולנדית.

* דור חוגי נותר על הספסל ולא שותף בניצחון החוץ של ויסלה קרקוב 0:1 על גורניק זאבז'ה. קבוצתו קטעה רצף של שלושה הפסדים ועלתה למקום התשיעי בליגה הפולנית.

* פאדי זיידאן השלים 90 דקות בהפסדה של טורפדו קוטאיסי 1:0 לדינמו טביליסי בליגה הגאורגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully