וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שנדבק בקורונה, אינברום אמור לפתוח במ.ס. אשדוד

16.10.2021 / 13:48

בן שמעון צפוי לחזור למערך של שני בלמים, מה שיפנה את הדרך להרכב עבור הקשר שלא פתח מאז המחזור הראשון, במקומו של נאור סבג

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חדרה 2:1/ספורט1

אחרי מספר משחקים בהם העדיף לפתוח במערך של שלושה בלמים, נראה כי רן בן שמעון יחזור היום (שבת, 18:45 בספורט3) לשחק עם שני בלמים במשחק החשוב של מ.ס. אשדוד מול בני סכנין. מי שאמור לרדת לספסל הוא נאור סבג ובמקומו יפתח אור אינברום, שלא נכלל בהרכב מאז מחזור הפתיחה בסוף אוגוסט.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
חוזר למערך של שני בלמים. רן בן שמעון/דני מרון

כזכור, קשר מ.ס. אשדוד חלה בקורונה, נעדר מאימונים רבים ורק באחרונה שב לאיתנו. במסגרת החיפושים אחר נקודות וניצחון שני העונה, בן שמעון צפוי להעלות את אינברום שהוחזר לאשדוד בקיץ כדי לסייע לקבוצה להתגבר על השינויים המשמעותיים שנעשו בסגל עם הפרידה מדין דוד, שלומי אזולאי, רועי גורדנה ועוד בעונה שעברה משגיב יחזקאל.

באשדוד סופרים ארבעה הפסדים בחמישה מחזורי ליגה ומדובר בנתון שבן שמעון מאוד רוצה לתקן. בחלק גדול מהדקות במשחקים בהם הפסידה הקבוצה, היא שיחקה יותר טוב מיריבותיה, אבל נקודות היא לא קיבלה על כך ולכן היא מדורגת מתחת לקו האדום עם 3 נקודות מתוך 15 אפשריות. באשדוד מעריכים מאוד את בני סכנין, אבל מקווים שהנקודות הערב יישארו באיצטדיון הי"א וסומכים על פאהד באיו שיידע להביא את הכושר הטוב שלו בנבחרת אוגנדה, שם כבש בשבועיים האחרונים שני שערי ניצחון, גם למשחקים של אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully