וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארדו גררו נחת והתאמן, עשוי לפתוח בהרכב נגד מכבי נתניה

16.10.2021 / 12:55

כובש שער הניצחון על הפועל ירושלים במחזור הקודם שב מפגרת הנבחרות רק בשישי, אך השתתף באימון הבוקר ומועמד להיכלל ב-11 של ואן לוון. ניצחון ליגה להלסינקי, היריבה הבאה בקונפרנס ליג

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

שלוש שנים וחצי עברו מאז הפעם האחרונה שבה מכבי תל אביב הפסידה למכבי נתניה בחוץ, אבל איש בקרית שלום לא מקל ראש במפגש מול היריבה מהשרון שהחליפה מאמן וברור לכולם שתבוא במוטיבציה גבוהה למשחק הערב (שבת ב-20:30, ספורט4). ב-3 באפריל 2018 ניצחה מכבי נתניה בביתה את מכבי תל אביב 1:4, עם הצגה של דיא סבע שכבש שלושער ועם יכולת גבוהה מאוד של דן גלזר, שהיה אז מושאל מקרית שלום. מאז ניצחה מחזיקת הגביע את משחקיה בנתניה, ודווקא בבלומפילד התקשתה עם כמה תוצאות תיקו, כולל 2:2 לפני 10 חודשים, מעט לפני שגאורגיוס דוניס פוטר.

הבוקר קיימה מכבי תל אביב אימון קל ובו נטל חלק אדוארדו גררו שיצא עם הקבוצה לבית המלון, ורק מאוחר יותר יחליט המאמן פטריק ואן לוון אם לכלול אותו בהרכב הפותח. גררו יצא לפגרת הנבחרות, בה נבחרת פנמה קיימה שלושה משחקים. בניגוד לשחקני הנבחרות האחרים, כולל נבחרות ישראל שחזרו עוד קודם וכבר התאמנו באופן מלא ביום חמישי, גררו שב לישראל רק אתמול בצהריים ופספס את אימון הבוקר בגלל לוח טיסות מסובך והפרשי שעות.

במשחק האחרון גררו פתח וכבש את שער הניצחון נגד הפועל ירושלים בדקה ה-85, לכן לא מן הנמנע שפטריק ואן לוון יילך איתו בהרכב גם הערב, אף שהוא נחת רק אתמול. טרם ברור האם עידן נחמיאס יתלבש למשחק או שמכבי תל אביב תחליט לתת לו עוד קצת זמן בחוץ כדי להכין אותו למשחק מול הלסינקי בקונפרנס ליג ביום חמישי.

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
"את הנקודות שמותר לנו לאבד, כבר איבדנו". ואן לוון/ברני ארדוב

ואן לוון אמר לשחקנים לקראת הערב: "את הנקודות שמותר לנו לאבד העונה, כבר איבדנו. מעכשיו צריך לנצח. מכבי נתניה תבוא בהתלהבות גדולה כי כך קורה תמיד כשמאמן חדש מגיע במקום מאמן שעוזב".

בקבוצה גם מקווים שכל שחקני הנבחרות שנעדרו תקופה ממושכת יחזרו טוב מהפגרה אחרי שיצאו מהפעילות של הקבוצה למשך עשרה ימים ויותר. אילון אלמוג המורחק ימשיך להיעדר. אבי ריקן ממשיך בהליך השיקום אחרי פציעתו.

ה.י.ק הלסינקי, אלופת פינלנד שתארח את מכבי תל אביב ביום חמישי בקונפרנס ליג, ניצחה היום 2:3 את אילבס במשחק חוץ בליגה הפינית ונותרה צמודה למוליכה קופס. אחרי שער עצמי של הקולומביאני ויקטור מוריו (2), המגן ואלטרי מורן השווה (14) והברזילאי ז'איר הפך עם צמד (45 ו-47). שער מצמק לקראת הסיום לא מנע ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully