וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נקודות לדני אבדיה בהפסד הדרמטי של וושינגטון לניו יורק

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 8:25

הישראלי גם הוריד 7 ריבאונדים ומסר 2 אסיסטים, אך הוויזארדס שמטו יתרון של 19 נקודות במדיסון סקוור גארדן ונכנעו 115:113 לניקס על הבאזר

דני אבדיה מדבר אחרי החזרה מהפציעה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה שיחק הלילה (בין שישי לשבת) את משחק ההכנה השלישי והאחרון שלו לקראת פתיחתה הרשמית של עונת 2021/22 ב- NBA, כאשר קבוצתו וושינגטון וויזארדס נחלה הפסד דרמטי לניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן. קבוצתו של הישראלי נכנעה 115:113 על הבאזר בעקבות סל מכריע של ג'וליוס רנדל, לאחר שכבר הובילה ב-19 הפרש במהלך המשחק.

אבדיה קיבל 23 דקות שבהן לא בלט במיוחד, וסיים את הערב עם 4 נקודות, 7 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, כשהוא מדייק בזריקה אחת מתוך ארבע הן מהשדה והן מקו העונשין. הוויזארדס נותרו ללא ניצחון בקדם העונה, בעוד ניו יורק רשמה מאזן מושלם.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ניו יורק ניקס אוון פורנייה. G Fiume, GettyImages
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן ניו יורק ניקס אוון פורנייה/GettyImages, G Fiume

אבדיה תופקד על רנדל במהלך לא מעט דקות במשחק. בסיום, מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור התייחס להגנה של הישראלי על כוכב הניקס: "היו לו רגעים טובים, ברור שמול שחקן כמו רנדל צריך הגנה קבוצתית". על ההפסד הוסיף: "אנחנו צריכים לשחק בשיווי משקל תחת לחץ. לשחקנים צעירים יש הרבה מה ללמוד מסיטואציות כאלו. למרות שזה צורב, אי אפשר למדוד את הערך שזה נותן לנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

קרי התפוצץ בניצחון הווריירס, הפסד לאלופה מילווקי

עוד הלילה ב-NBA, סטף קרי הראה שהוא בהחלט מוכן למשחק הרשמי הראשון כאשר המטיר לא פחות מ-41 נקודות על פורטלנד טרייל בלייזרס. גולדן סטייט ווריירס חגגה 97:119, הרכז קלע 7 שלשות מ-14 ניסיונות והוסיף 9 ריבאונדים.

האלופה מילווקי באקס נכנעה בבית 114:103 לדאלאס מאבריקס, חרף ההיעדרות של לוקה דונצ'יץ' שזכה למנוחה, יחד עם קריסטאפס פורזינגיס. יאניס אנטטוקומפו בלט עם 26 נקודות ו-10 שלא הספיקו לקבוצתו כדי להימנע מהפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully