וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יוסטון עלתה ל-0:1 על בוסטון ב-ALCS

עודכן לאחרונה: 16.10.2021 / 7:41

קיקה הרננדז, שנמצא בכושר שיא, חבט לצמד הומראנים עבור הגרביים אבל גם זה לא הספיק מול מהפך של האסטרוס, שנעזרו בהומראנים של חוזה אלטובה וקרלוס קוריאה וביצעו מהפך בדרך ל-4:5. הלילה: שתי הסדרות בפעילות

ה-ALCS נפתח הלילה (בין שישי לשבת) עם קרב צמוד, אשר בסיומו יוסטן עלתה ל-0:1 בזכות ניצחון ביתי 4:5 על בוסטון. שתי הקבוצות ייפגשו שוב הערב (שבת, 23:20) ומיד לאחר מכן תפתח גם הסדרה בין אטלנטה ללוס אנג'לס דודג'רס (3:08).

יוסטון - בוסטון 4:5 (0:1 לאסטרוס בסדרה)

לפני שלוש שנים הרד סוקס עברו את האסטרוס באותו מעמד בדרך לזכייה בתואר ומאז שתי הקבוצות חוו טלטלה גדולה בשל פרשת הסימנים המפורסמת, אבל כעת הן שוב כאן וסיפקו קרב מרתק שהסתיים בניצחון מקומי.

כריס סייל פתח עבור בוסטון אבל איכזב בגדול ונמשה אחר 2.2 אינינגים בלבד, כשהוא מרשה ריצה כבר באינינג הפותח. הרד סוקס לא נבהלו ועם שלוש ריצות באינינג השלישי קבעו מהפך, כאשר קיקה הרננדז הרותח פותח את החגיגה הזו עם הומראן.

כאן הגיעה תורה של יוסטון להגיב. חוזה אלטובה השווה עם הומראן של שתי ריצות באינינג השישי, קרלוס קוריאה קבע מהפך עם סולו הומראן באינינג הבא ובשמיני, חבטת הקרבה של אלטובה כבר העלתה ל-3:5. הרננדז, שנראה בלתי ניתן לעצירה כרגע, הוסיף עוד הומראן למאזנו באינינג האחרון, אבל יותר מזה בוסטון כבר לא השיגה.

הערב ייפתחו לואיס גרסיה עבור המארחים וניית'ן איבולדי אצל האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully