וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה: מורגן ישוב להרכב, גדיר מנגד

המגן השמאלי של המארחת כשיר, קורצקי יחסר את מרמנטיני ומקווה ולהישאר ללא הפסד גם אחרי המשחק (א', 19:00): "משתמשים במי שיש, אין לנו תירוצים"

מחזור 6הסתיים17/10/2021
עירוני קרית שמונה
    0
    • (58) לבאבידי
    הפועל חדרה

    עירוני קרית שמונה

    המגן השמאלי זיו מורגן צפוי לחזור להרכב של עירוני קרית שמונה מחר (ראשון, 19:00) מול הפועל חדרה, אחרי ששב לכשירות מלאה. מלבד כך, עמיר נוסבאום זוכה לראות גם את איתמר שבירו חוזר לסגל אחרי שבמשחק הקודם היה מורחק והמאמן מתלבט האם לפתוח עם רביעייה התקפית מאוד.

    בקרית שמונה מבינים את המשמעות של המשחק ובמועדון משוכנעים שניצחון יקדם את הקבוצה לעוד עונה בצמרת. "אנחנו רק בתחילת העונה, אבל זה בערך השלב שהקבוצות מתחילות לתפוס את הכיוון", אמר שחקן בקבוצה. "חדרה מציגה יכולת טובה העונה וחשוב דווקא מולה לנצח".

    זיו מורגן שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
    כשיר לפתוח. זיו מורגן/מאור אלקסלסי

    הפועל חדרה

    אחת משתי הקבוצות היחידות שטרם הפסידו העונה בליגה (יחד עם הפועל באר שבע) תצא מחר למשחק חוץ לא פשוט בקרית שמונה. המאמן מנחם קורצקי, שמקבל עד כה שבחים רבים, ייאלץ להסתדר ללא גוסטבו מרמנטיני ואביאל בן חמו הפצועים, כאשר גם עומר פדידה שמחלים משבר בלסת, עדיין לא כשיר לשחק. הבלם ג'ונתן סיסה שהיה חולה במהלך השבוע, הבריא ויפתח במרכז ההגנה, כאשר עומר דנינו שסובל ממתיחה חזקה ברצועה הצידית בברך, השלים שני אימונים מלאים וגם הוא יעמוד לרשות המאמן. עידו לוי שלא שותף במשחק באשדוד בשל סיבות אישיות, יפתח הפעם בהרכב וכך גם מוחמד גדיר שיחליף את מרמנטיני הפצוע.

    "תמיד לשחק בקרית שמונה, לאורך כל השנים היה קשה", אמר המאמן קורצקי לקראת המשחק. "אנחנו יודעים שהם נמצאים בסוג של מומנטום חיובי, עם ארבע נקודות בשני משחקים, אז זה משחק שיאתגר אותנו מאוד. אנחנו באים מוכנים, עבדנו קשה בשבועיים האלה, ניסינו להכשיר פצועים. מי שהתאמן עבד והתכונן כמו שצריך למשחק. בנינו סגל טוב, שצריך לעשות את העבודה, מי שנכנס צריך להוכיח את עצמו. יש מלחמה על ההרכב, אבל הבעיה היא שהפציעות שלנו הן של שחקנים על אותו תפקיד, שחקני התקפה ושחקנים שמאוד מזכירים אחד את השני, אז שם יש יותר בעיה. אנחנו משתמשים במי שיש, אין לנו תירוצים. אנו מחויבים מאוד למועדון ולאוהדים ונבוא לנצח את המשחק הזה".

    חדרה מדורגת כעת שלישית והמאמן נשאל לגבי הבדלי המיקום בין שתי הקבוצות והאם זה עוזר לביטחון של השחקנים: "אנחנו לא פייבוריטים ואנחנו יודעים את זה. זה שהטבלה נראית ככה במשחק כזה או אחר זה יכול להשתנות, שינויים מאוד חדים יכולים לקרות. אבל כן, בקשר לביטחון של השחקנים ושלנו לגביהם, כמובן שיש המון ביטחון ואנחנו מאוד מאמינים בהם. יש לנו קבוצה חזקה, קבוצה טובה, אבל אנחנו לא נתבלבל. נצטרך לעבוד קשה בכל משחק, ונבוא מוכנים לכל משחק כדי לעשות תוצאה טובה".

    שחקן הפועל חדרה ג'ונתן סיסה. דני מרון
    הבריא ויפתח במרכז ההגנה. ג'ונתן סיסה/דני מרון

    טריוויה

    * גם המפגש הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות הללו בליגת העל היה במחזור השישי. זה קרה באצטדיון בנתניה לפני שלוש שנים, אז אסי גומה קבע 0:1 לזכות הפועל חדרה מבישול של דיא לבאבידי - היחיד שפתח אז ונמצא גם עכשיו בסגל. זיגוס ברטקוס ומוחמד שכר הם השרידים מהסגל של עירוני קרית שמונה.

    * סטפן מילושביץ' כבש את השער הראשון של עונת 2021/22 בליגת העל, אבל זה נותר שער השדה היחיד של קרית שמונה. מאז היא מצאה את הרשת רק בעזרת שני פנדלים של עאיד חבשי.

    * הפועל חדרה היא הקבוצה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה פרט להפועל באר שבע. אם מחברים גם את סיום העונה שעברה, היא נמצאת ברצף של 11 משחקי ליגה ללא הפסד, מתוכם שבעה ניצחונות.

    * בחוץ מדובר ברצף של תשעה משחקים ללא הפסד (שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), מאז ה-3:1 למכבי תל אביב לפני יותר משמונה חודשים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 1058

    משחקי המחזור השישי:

    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:45: מ.ס. אשדוד - בני סכנין (ספורט3)
    שבת, 19:00: הפועל חיפה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט4)

    ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

    שני, 20:45: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully