וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס ג'אבור עשתה היסטוריה: לראשונה טניסאי/ת ערבי/ת בטופ-10

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 11:05

הטניסאית הטוניסאית העפילה לחצי גמר אינדיאן וולס: "אנשים פקפקו בי ואמרו שזה חלום, אבל עבדתי קשה, וזו רק ההתחלה". בגברים: קמרון נורי הפך לבריטי הבכיר

אונס ג'אבור הטניסאית עשתה הלילה (בין חמישי לשישי) היסטוריה כשהפכה לטניסאית הערבייה הראשונה שנכנסת לעשירייה הראשונה בדירוג העולמי. יש לציין כי אף גבר ערבי מעולם לא נכנס לטופ-10. ג'אבור כבר עשתה היסטוריה כשהפכה לערבייה הראשונה שזוכה בתואר WTA והראשונה שמעפלה לרבע גמר טורניר גרנד סלאם. הלילה היא גברה 5:7, 3:6 על אנט קונטאבייט האסטונית והעפילה לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס, והבטיחה רשמית מקום בעשירייה הראשונה בדירוג שיתפרסם ביום שני הקרוב. זה היה הניצחון ה-48 שלה בסבב השנה, הכי הרבה ב-WTA.

הטניסאית הטוניסאית אונס ג'אבור. TPN, GettyImages
מתי אצלנו? ג'אבור/GettyImages, TPN

"בתחילת העונה דיברתי על השאיפות שלי, ואמרתי שאני שואפת להיכנס לטופ-10", אמרה הטוניסאית, שדורגה 12 בטורניר, "אנשים פקפקו בי ואמרו שזה חלום, אבל עבדתי קשה, כל כך קשה... ועכשיו להיכנס לטופ-10 זה כמו חלום, אבל אין לי כוונה לעצור, אלא להמשיך הלאה, להתקדם, ולהתרכז בטורניר הזה. זו רק ההתחלה של הרבה דברים טובים".

זה יהיה חצי הגמר הראשון של ג'אבור בטורניר מאסטרס 1000 והיא תפגוש את פאולה באדוסה הספרדייה. בחצי הגמר השני ישחקו ויקטוריה אזרנקה מול ילנה אוסטפנקו. בגברים: קמרון נורי הבריטי ניצח 2:6, 0:6 את דייגו שוורצמן ועלה לחצי הגמר. הוא הפך לבריטי הבכיר בדירוג במקום ה-26 בעולם, אחרי שעבר את דן אוונס. בחצי הגמר הוא יפגוש את גריגור דימיטרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully