וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט מכחיש שהוא כועס על אירווינג, הלייקרס שוב הפסידו

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 12:05

כוכב ברוקלין על פרשת קיירי: "הלוואי וכל זה לא היה קורה, אבל מה יעזור לי להתעצבן?". הלייקרס הפסידו גם לסקרמנטו, וסיימו את משחקי ההכנה ללא ניצחון (6:0)

קווין דוראנט הגיע לברוקלין נטס כדי לשתף פעולה עם קיירי אירווינג ולזכות ביחד באליפות ה-NBA, ואפשר רק להעריך את האכזבה שלו מהעובדה שהוא יצטרך להסתדר העונה בלי הגארד המצוין, שלא יהיה חלק מהקבוצה עד שלא יתחסן. דוראנט נשאל הלילה על הנושא, אמר ש"הלוואי וכל הדבר הזה לא היה קורה", הביע ביטחון שהנטס יסתדרו גם בלי קיירי, והודה שלא שוחח עם אירווינג מאז שהמועדון הודיע שהוא לא יהיה חלק מהקבוצה עד שלא יתחסן.

"ברור שהייתי רוצה שקיירי יהיה פה", אמר דוראנט אחרי הניצחון של ברוקלין 101:107 על מינסוטה במשחק קדם עונה, "הלוואי וכל הדבר הזה לא היה קורה. אבל זה המצב שבו אנחנו נמצאים. קיירי קיבל החלטה על מה שהוא רוצה לעשות, וגם הקבוצה קיבלה החלטה. מה שאני צריך לעשות זה רק להתרכז בעצמי ובמשימה שלנו. אני רוצה את כל הקבוצה ביחד, ואני רוצה שנהיה בכל הכוח, אבל לפעמים זה לא מסתדר. אבל אני עדיין חיובי ומאמין שהדברים יסתדרו לשני הצדדים".

קווין דוראנט, ברוקלין נטס מול מינסוטה. רויטרס
עובדים עם מה שיש. דוראנט/רויטרס

אירווינג אמר השבוע שהוא עדיין מקווה לשחק העונה במדי ברוקלין, אחרי שבחר שלא להתחסן, ולפיכך לא יוכל להשתתף בפעילות בעיר ניו יורק לאור החוקים המקומיים. דוראנט מתעקש שהוא לא כועס ולא עצבני. "אנחנו עדיין עושים בכל יום את הדבר שאנחנו הכי אוהבים", אומר דוראנט, "זה לא המצב האידיאלי, אבל לפעמים לא הכל בשליטתנו. מה יעזור לי להתעצבן? לא נשנה את דעתו... אני לא יכול לכעוס על מישהו שמקבל עבור עצמו החלטה. על מי אני יכול לכעוס? צריך רק להתרכז במי שכן נמצא פה. כשקיירי יהיה מוכן, אני בטוח שהוא ידבר עם הבעלים והג'נרל מנג'ר והם ימצאו פתרון. עד אז ניאבק עם מה שיש".

דוראנט קלע הלילה 19 נקודות בניצחון על הוולבס, ג'יימס הארדן הוסיף 6 נקודות ו-14 אסיסטים, ג'ו האריס קלע 23, למרקוס אולדרידג' סיים עם 16.

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
לא מנצחים. לברון והלייקרס/רויטרס

הלייקרס במאזן 6:0 בקדם העונה

לוס אנג'לס לייקרס פשוט לא מצליחה לנצח. אומנם העונה עוד לא התחילה, אבל הלילה הלייקרס ספגו הפסד שישי במשחקי קדם העונה, כשהפסידו 116:112 לסקרמנטו. גם הפעם הלייקס פתחו עם שלושת הכוכבים, ששיחקו לא מעט, אבל גם זה לא עזר. לברון ג'יימס שיחק 29 דקות ונראה חד עם 30 נקודות, ראסל ווסטברוק קלע 18 נקודות וחילק 5 אסיסטים ב-29 דקות, אנתוני דייויס התקשה (5 מ-18 מהשדה) אבל סיים עם 14 נקודות ו-12 ריבאונדים ב-33 דקות, ועדיין הלייקרס קרטעו בדרך להפסד נוסף וסיימו את משחקי ההכנה ללא ניצחון.לברון אמר אחרי המשחק: "זה עניין של החיבור בינינו, הכימיה, אנחנו מנסים ללמוד אחד את השני, לבנות את זה, משחק אחרי משחק, רבע אחרי רבע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully