וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה במשחק 5 את הג'איינטס ועלתה ל-NLCS

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 7:38

בדיוק כמו בשנה שעברה, הקבוצה מעיר המלאכים תתמודד בקרב על הוורלד סיריס מול אטלנטה, אחרי 1:2 דרמטי במשחק המכריע במפרץ. סינגל של קודי בלינג'ר באינינג התשיעי שלח את האלופה לשלב הבא

הסדרה האחרונה בסיבוב הראשון של פלייאוף ה-MLB הגיעה הבוקר (שישי) לסיומה וכיאה למפגש בין שתי הקבוצות הטובות בליגה בעונה הסדירה, זה היה קרב אימתנים, אשר בסיומו האלופה לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה 1:2 בסן פרנסיסקו ועם 2:3 בסדרה, עלתה למפגש מול אטלנטה ב-NLCS, בדיוק כמו בעונה שעברה.

סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:1 (הדודג'רס ניצחו 2:3 בסדרה ועלו ל-NLCS)

הג'איינטס ניצחו 107 משחקים בעונה הסדירה, אך לצערם נאלצו לפגוש כבר בסיבוב הראשון את היריבה שהקדימו בבית המערב, האלופה לוס אנג'לס דודג'רס, שבעצמה ניצחה 106 משחקים.

הסדרה האדירה הזו הלכה כל הדרך, לעומק המשחק החמישי, כאשר לוגאן ווב מספק הצגה על הגבעה עבור המארחים עם שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים. באינינג השישי, ווב בכל זאת נכנע, כאשר מוקי בטס עלה לבסיס וקורי סיגר הכניס אותו הביתה, אלא שמיד בתחתית האינינג שלח דארין ראף כדור ליציע והשווה.

במשם זה נמשך בשיא המתח עד לאינינג התשיעי, שם הדודג'רס השיגו את הריצה המכריעה שלהם, כאשר סינגל של קודי בלינג'ר הכניס את ג'סטין טרנר. מקס שרצר עלה מהבולפן וסגר עניין עם השמירה הראשונה בקריירה שלו, אחרי כמה דפיקות לב והחלטת שופט גבולית בסטרייק האחרון, והאורחים חגגו.

הלילה (3:07) ה-ALCS ייצא לדרך, כאשר יוסטון תארח את בוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully