וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפה ביי פתחה את המחזור השישי ב-NFL עם ניצחון בפילדלפיה

עודכן לאחרונה: 15.10.2021 / 7:18

טום בריידי מסר לשני טאצ'דאונים, לאונרד פורנט רץ לשניים נוספים והאלופה רשמה 22:28 נינוח. וושינגטון הודיעה שתפריש את החולצה של שון טיילור המנוח

האלופה טמפה ביי הוציאה הלילה (בין חמישי לשישי) את המחזור השישי ב-NFL לדרך עם ניצחון חוץ די נינוח בפילדלפיה, 22:28. הבאקנירס עלו ליתרון 1:5, בעוד האיגלס נפלו ל-4:2, כאשר בבית הם טרם ניצחו העונה בשלושה משחקים.

כהרגלו, טום בריידי בא לעבוד וכבר בדרייב הראשון מצא באנדזון את או ג'יי הווארד. פילי ענתה בטאצ'דאון משלה עם תפיסה של זאק ארץ, אבל הבאקס מיד החזירו לעצמם את יתרון שבע הנקודות, כאשר הפעם בריידי התחבר עם אנטוניו בראון. עוד לפני ההפסקה איבוד של ג'יילן הרטס עלה לפילי ביוקר, כאשר טמפה הפכה אותו לטאצ'דאון בריצה של לאונרד פורנט, שרץ פעם נוספת פנימה בתחילת המחצית השנייה ופחות או יותר סגר עניין, למרות שהאיגלס עוד הספיקו לצמק עד לסיום.

בריידי מסר 297 יארד, צמד ואיבוד. בראון תפס 93, פורנט רץ ל-81. הרטס סיים עם 115 יארד בלבד (12 מ-26), טאצ'דאון ואיבוד. ריצ'רד שרמן, שרק לאחרונה הצטרף לטמפה ביי, נטש את המשחק כבר ברבע הראשון עם פציעה בהאמסטרינג.

* כמעט 14 שנים לאחר שנורה למוות בעת ניסיון שוד בביתו בפלורידה, וושינגטון הודיעה כי תפריש ביום ראשון הקרוב במשחק מול קנזס סיטי את החולצה מספר 21, שהייתה שייכת לשון טיילור. הוא יהיה השחקן השלישי בתולדות המועדון שהמספר שלו זוכה לכבוד הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully