וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול אינס נגד ההצעה של יונייטד לפול פוגבה: "סימנים של ייאוש"

שחקן העבר של השדים האדומים ונבחרת אנגליה לא מבין התנהלות המועדון סביב הקשר: "היכולת שהוא מציג העונה אינה יציבה"

במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לעסוק בעתידו של פול פוגבה במועדון. בקיץ הקרוב יסתיים חוזהו של קשר נבחרת צרפת עם השדים האדומים והוא יוכל לעזוב ללא תמורה לכל מועדון שיחפוץ. באולד טראפורד לא רוצים לראות את זה קורה כשלפי הדיווחים באנגליה הציעו לפוגבה שכר של 400 אלף ליש"ט לשבוע.

מבחינת שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה פול אינס, מדובר בצעד לא חכם. "יש הרבה סימנים של ייאוש בהתנהלות של מנצ'סטר יונייטד מול פוגבה. זה יותר מידי כסף עבור מי שלא תמיד ברורה מידת החשיבות שלו. הוא ישב על הספסל לפני שבועיים, ופתאום מנחיתים עליו הצעה של 400 אלף לשבוע".

פרשן הכדורגל פול אינס. Catherine Ivill, GettyImages
"היכולת של פוגבה לא יציבה". פול אינס/GettyImages, Catherine Ivill

אינס הסביר: "בסופו של דבר, אם אתה משלם סכומים בסדר גודל כזה לשחקן, הוא חייב לשחק בכל משחק, ואני לא רואה את זה קורה עם פול פוגבה. מה העמדה האידיאלית עבורו? מה סולשיאר מתכנן עבורו? האם הוא יישב לפעמים על הספסל? יש יותר מידי בלבול סביב העמדה הטובה ביותר עבורו".

על יכולתו של פוגבה אמר אינס: "היכולת שהוא מציג אינה יציבה. הוא שיחק יותר מקדימה בפתיחת העונה ומאזן הבישולים שלו הוא נהדר העונה. הוא היה נהדר נגד סאות'המפטון, אבל אני עדיין חושב ותוהה - מה גרם לראשי המועדון להציע לפול פוגבה סכום של 400 אלף ליש"ט לשבוע דווקא עכשיו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully