וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "שיחקנו חכם והיינו נחושים יותר, הגיע לנו לנצח"

14.10.2021 / 23:17

מאמן מכבי תל אביב החמיא לקבוצתו אחרי ה-85:93 על וילרבאן: "שלטנו מההתחלה ועד הסיום". היווני על לסור: "מרוצה מאיך שהוא מתאקלם". פארקר: "הם היו עם יותר אנרגיות מאיתנו"

מכבי תל אביב שיפרה הערב (חמישי) את מאזנה ביורוליג לשני ניצחונות ושני הפסדים כאשר גברה 85:93 בחוץ על וילרבאן. אחרי בשלושת המשחקים הראשונים של העונה היא לא קלעה יותר מ-72 נקודות, הקבוצה של יאניס ספרופולוס סוף סוף הצליחה לבוא לידי ביטוי בצד ההתקפי שקלעה ב-75% לשתי נקודות.

המאמן היווני אמר לאחר המשחק: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון- מגיע להם הניצחון הזה. ניצחון חשוב מאוד, רצינו לעשות משחק טוב ולעשות ריסטארט. זה היה קשה בשבילנו לבוא ולשחק נגד קבוצה טובה מאוד עם שלושה ניצחונות, במיוחד אחרי תוצאה רעה שהיתה לנו נגד הכוכב האדום והמחצית הראשונה נגד מילאנו. שיחקנו היום חכם יותר, היינו נחושים יותר, שלטנו במשחק מהפתיחה ועד הסיום. הניצחון חשוב כי לא שיחקנו טוב עד עכשיו, זה המשחק הכי טוב שלנו עד השלב הזה. בירכתי את השחקנים, הגיע לנו לנצח כפי שהמשחק התקדם, אנחנו יכולים להיות טובים אפילו יותר ולשפר את המשחק שלנו".

וויליאם הווארד שחקן וילרבאן מול מתיאס לסור שחקן מכבי תל אביב. אתר וילרבאן, אתר רשמי
ספרופולוס מרוצה מהתאקלמותו. לסור/אתר רשמי, אתר וילרבאן

מתיאס לסור הגיעה לאלופת ישראל רק אחרי פציעתו של אנטה ז'יז'יץ', אולם נדמה שהוא מצליח להשתלב במהרה, כאשר הערב הוא תרם תשע נקודות וחמישה ריבאונדים. "מתיאס עוזר לנו הרבה", אמר ספרופולוס, "לא היה קל לו להצטרף אחרי שהתחלנו כבר את העונה. הוא לא היה איתנו מההתחלה, אבל כמו שראיתם היום ובמשחקים הקודמים, אני מרוצה מאוד מאיך שהוא מתאקלם ומאיך שהוא מופיע עד עכשיו. ניסינו לנצל את המיסמאצ'ים כשיכולנו, זה מה שהתכוונתי כששיחקנו חכם, ניצלנו את זה בצורה טובה".

מנגד, וילרבאן סופרת הפסד ראשון העונה ביורוליג והיא כעת במאזן 1:3. מאמן הקבוצה, טי.ג'יי פארקר אמר בסיום: "זה הפסד קשה, צריך לתת קרדיט למכבי, הם שיחקו משחק נהדר, קלעו זריקות גדולות והיו עם יותר אנרגיות מאיתנו, צריך לתת להם קרדיט כשהם משחקים טוב. לא היינו טובים בהגנה, עדיין נלחמנו מפיגור 17, זה הדבר החיובי, אבל מעבר לזה הדברים הקטנים הכריעו לטובתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully