וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בעקבות הלעג למשקלו של נאסרי: "הוא עדיין עשיר יותר מכם"

ברשת הגנו על כדורגלן העבר הצרפתי בו ה-34, שהציג כרס רחבת מימדים במשחק ראווה: "אתם יודעים מה אתם עושים, וזה מגעיל"

הרשתות החברתיות עדיין גועשות סביב התמונות של כדורגלן העבר סמיר נאסרי, שפרש באופן רשמי רק לפני שבועיים, ונראה לאחרונה כשהוא עם כרס רחבה במהלך משחק ראווה של כוכבי העבר של מארסיי. "הוא נראה כאילו הוא לובש חליפה מתנפחת", הייתה רק אחת מתוך מבול התגובות הלעגניות לתמונתו של כוכב ארסנל ומנצ'סטר סיטי לשעבר.

כעת, לאחר שהתמונות של נאסרי הפכו לויראליות, החלו להגיע תגובות של גולשים שיצאו נגד השיימינג שנעשה לצרפתי. "לכל העמודים ברשת שמפיצים את התמונות של נאסרי - עצרו", צייץ כתב בסקיי ספורטס קייל ווקר. "אתם יודעים מה אתם עושים וזה מגעיל. אתם עושים את זה בשביל לייקים ואז עוד כותבים שאיכפת לכם מבריאותם הנפשית של אחרים".

"מה האובססיה לגבי המשקל של נאסרי?" ,צייץ חסן פייטל מה-BBC. "אז מה אם הוא עלה כמה קילוגרמים, הוא לא משחק כדורגל ואין לו שום צורך להיראות כפי שאחרים חושבים שהוא צריך. עצוב שעוד צוחקים על משקל של אנשים מבלי לדעת מה הרקע".

גולש אחר העלה ציוץ בו נראה רונאלדו הברזילאי חוגג בזמן שהיה שחקן פעיל, והוסיף את הכיתוב: "מישהו זוכר איך הלכה הפרישה של הבחור הזה?". סדרות הציוצים והתגובות הנ"ל הולידו מספר רב של דיונים סוערים. "הוא שיחק במשחק ראווה כשהוא נראה כך, זו קריאת השכמה ואזהרה לכולם: כשאתה מפסיק לשחק, אתה חייב לטפל בעצמך".

גולש אחר אולי סיכם בצורה הטובה ביותר את הסערה סביב נאסרי: "תזכורת לכל מי שלועג: נאסרי אתלט טוב מכם וגם עשיר יותר. הוא נראה נהדר. הוא פרש והוא מחייך - אל תהיו שמוקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully