וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי קבע: "בנזמה צריך לזכות בכדור הזהב"

אקס ריאל מדריד שזכה פעמיים בתואר האישי הביע תמיכה בכוכב הבלאנקוס: "הוא החלוץ הכי טוב, משחק ברמה מדהימה כבר עשור"

המירוץ לכדור הזהב נראה השנה פתוח במיוחד, כאשר לא מעט שחקנים רואים את עצמם כזוכים פוטנציאלים בתואר האישי הכי יוקרתי בכדורגל העולמי. שחקן שבלט במיוחד בשנת 2021 והציב את עצמו כמועמד לתואר הוא חלוצה של ריאל מדריד ונבחרת צרפת, קארים בנזמה.

אמנם בנזמה לא הצליח להוביל את הבלאנקוס לזכייה בתואר, אך הוא חזר לנבחרת צרפת אחרי היעדרות ארוכה והוביל את הטריקולור השבוע לזכייה בליגת האומות אחרי שהבקיע שער נהדר ב-1:2 על ספרד בגמר.

החלוץ מעורב כבר ב-17 שערים בעשרה משחקים העונה במדי קבוצתו, ובספרד יש מי שטוען כי הוא הראוי ביותר לתואר הנחשף. בנזמה זכה לתמיכה מאקס ריאל מדריד ואחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה, רונאלדו הברזילאי. החלוץ שזכה בכדור הזהב פעמיים (2002,1997) לא חסך במחמאות על הצרפתי ורשם ברשתות החברתיות: "ללא ספק, המועמד שלי לזכייה בכדור הזהב הוא בנזמה. הוא החלוץ הכי טוב, משחק ברמה מדהימה כבר עשר שנים והוא אלוף מעל הכל. לא מסכימים?"

גם במולדתו של בנזמה מביעים תמיכה בקמפיין של בנזמה, ומאמן לי, ז'וסלין גורבנק אמר: "כדור הזהב הולך לשחקנים שזוכים בתארים, וצרפת זכתה בליגת האומות. בנזמה שחקן נפלא, זה לא משהו חדש מהיום. מה שהוא עשה בליגת האומות ראוי לכדור הזהב, הוא יכול לעשות הכל. צעירים צריכים לראות איך הוא משחק, איך הוא רץ כדי להרוויח את הכדור עבור הקבוצה שלו. יש לו את מה שדרוש כדי לזכות ואני אשמח מאוד אם יזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully