וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר הצבע ללחיים: מכבי תל אביב גברה 85:93 על וילרבאן

הקבוצה של יאניס ספרופולוס הייתה זקוקה לניצחון אחרי שתי תצוגות רעות, והשיגה אותו בזכות יכולת נהדרת בצבע. ננאלי להט עם 25 נקודות באחוזים נהדרים, ריינולדס הוסיף 17, ווילבקין ואוואנס תרמו 13. 23 של אוקובו ו-14 של ג'ונס לא הספיקו למארחת שספגה הפסד ראשון העונה

אחרי שבוע רע במסגרת האירופית בו נחלה הפסדים לכוכב האדום בלגרד וארמאני מילאנו, מכבי תל אביב הייתה זקוקה לניצחון כמו אוויר לנשימה, ובעיקר לשוב ולהציג יכולת טובה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס הגיעה הערב (חמישי) לביתה של וילרבאן, השיגה 85:93 יקר וכעת מאזנה ביורוליג עומדת על שני ניצחונות ושני הפסדים.

הקבוצה הצרפתית המפתיעה פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל אחד מדהים במיוחד על אלופת אירופה אנאדולו אפס, אך הם לא הצליחו להכניס את הצהובים לכדור שלג ונחלו הפסד ראשון העונה. מכבי תל אביב פתחה את המשחק עם ריצת 0:8 יפה, אך אפשרה ליריבה לחזור לעניינים בזכות יכולת טובה של אלי אוקובו, שמצד אחד הרבה לתרום עם קליעות ואסיסטים אך מצד שני סיים את המשחק עם שישה איבודי כדור. האורחת הצליחה להגדיל את היתרון לדו ספרתי ברבע השני בזכות ג'יילן ריינולדס, שיחד עם כל חבריו לקבוצה הפגינו דומיננטיות בצבע בצד ההתקפי. הצהובים הצליחו לשמור על יתרון יציב וירדו להפסקה ביתרון 42:49.

ברבע השלישי הגיע תורו של מתיאס לסור לחגוג בצבע, ופרט לשש נקודות רצופות הוא אף הצליח להוביל להרחקת יריבו, יוסופה פאל. כאשר המארחת החלה לצמק את הפער, מצטיין המשחק ג'יימס ננאלי התעלה עם ריצת 0:7 אישית. הצרפתים כבר הצליחו להקטין את הפער לשמונה נקודות לקראת הסיום, אך שלשה אדירה של ננאלי חרצה את גורל המשחק ונתנה לספרופולוס ניצחון חוץ ראשון העונה. ננאלי להט עם 25 נקודות, כאשר ריינולדס הוסיף 17 משלו. אלי אוקובו בלט מנגד עם 23 נקודות בעוד האקס הצהוב, כריס ג'ונס, תרם 14 משלו.

וויליאם הווארד שחקן וילרבאן מול מתיאס לסור שחקן מכבי תל אביב. אתר וילרבאן, אתר רשמי
פוגש את הקבוצה ממולדתו. לסור מול הווארד/אתר רשמי, אתר וילרבאן

מהלך המשחק

בחמישיה הפותחת של המארחת עלו האקס הצהוב כריס ג'ונס לצד אלי אוקובו, וויליאם הווארד, ג'יימס גיסט ודילן אוסטקובסקי. אצל אלופת ישראל פתחו קינן אוואנס, סקוטי ווילבקין, דרק וויליאמס, אנג'לו קלויארו ומתיאס לסור.

ג'ונס היה אחראי לנקודות הראשונות של הערב עם חדירה לצבע, ולאחר מכן האורחת יצאה לריצה וקבעה 2:8 בזכות שלשות של וויליאמס וקלויארו. הצרפתים חזרו והפכו את התוצאה בזכות אסיסט של אוקובו לאוסטקובסקי, אך ג'יילן ריינולדס השיב לאורחת את ההובלה עם דאנק אדיר שקבע 13:14. מכבי תל אביב הגדילה את היתרון לחמש, אך שלשות לאקומב ואוקובו קבעו 18:19 צרפתי. ג'יימס נאנלי קלע שלשה על סוף שעון הזריקות, והאורחת סיימה את הרבע ביתרון 21:25.

קמרון טיילור, מכבי תל אביב עם יוסופה פאל, וילרבאן. Infinity Nine Media / Julie Darbon,
האורחת הובילה במחצית. טיילור מול פאל/Infinity Nine Media / Julie Darbon

אוואנס פתח את הרבע השני עם אסיסט לריינולדס ושלשה, ולאחר מכן הסנטר הטביע בריבאונד התקפה, סחט עבירה וקבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק- 23:33. לאחר מכן, וויליאם הווארד בשלשה משוגעת ושארל קאהודי צימקו ל-33:28 ואילצו את יאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן. אלי אוקובו הרחיב את הריצה ל-0:7, אך האורחת הגיבה עם 0:6 משלה וקבעה 30:39. ג'ונס צימק את הפער עם שש נקודות רצופות, אך שלשה של קלויארו וסל של אוואנס קבעו 38:48. ג'ונס וג'יימס גיסט הקטינו פעם נוספת, ונקודה מהעונשין של נאנלי קבעה 42:49 במחצית.

אוקובו פתח את הרבע השלישי עם סל לשתי הנקודות, אך לסור הגיב עם שש נקודות רצופות וקבע 44:57. המארחת איבדה את יוסופה פאל, שהורחק לאחר שביצע עבירה בלתי ספורטיבית ועבירה טכנית תוך פחות מדקה. מכבי כבר חשבה שהיא בורחת כשריינולדס קבע 52:66, אך הסנטר ספג עבירה טכנית במהלך ריצת 0:6 של הצרפתים. ננאלי הגיב עם שבע נקודות רצופות וקבע 60:73. לאחר קליעות עונשין הדדיות בחצי הדקה האחרונה של הרבע, האורחת הוליכה 62:75 בירידה לרבע האחרון.

ננאלי המשיך מאיפה שעצר ועם חדירה לצבע קבע 64:79. וילרבאן לא התאיישה וג'ונס צימק ל-71:81. גיסט הטביע והקטין את הפער לשמונה נקודות, אך וויליאמס הגיב עם סל קשה, סחט עבירה, אך החטיא את זריקת העונשין. הצרפתים המשיכו לקלוע בתוך הצבע, אוואנס הגיב עם שלשה, אך אוקובו ענה בשלשה משלו וקבע 80:88. ווילבקין הוסיף סל על סוף שעון הזריקות ונאנלי קלע שלשה אדירה שקבעה 80:93. קאהודי קלע שלשה על הבאזר והמשחק הסתיים ב-85:93 לצהובים.

קלעו לווילרבאן: אלי אוקובו 23 נקודות, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-6 איבודים, כריס ג'ונס 14, וויליאם הווארד 8, שארל קאהודי 8, ג'יימס גיסט 8, מתיו סטראזל 6, קוסטאס אנטטוקומפו 6, דילן אוסטקובסקי 5, פול לאקומב 5, יוסופה פאל 2.

קלעו למכבי תל אביב: ג'יימס ננאלי 25 נקודות (6 מ-6 לשתיים, 4 מ-7 לשלוש), ג'יילן ריינולדס 17, 5 ריבאונדים ו-4 איבודים, סקוטי ווילבקין 13 (0 מ-8 מהשלוש), קינן אוואנס 13, מתיאס לאסור 9 ו-5 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 8, דרק וויליאמס 5, קמרון טיילור 3. יפתח זיו (6 שניות) שותף, אך לא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully