וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - בני סכנין: רב"ש "חייב נקודות", מימר מחליף שוער

אוואני נפצע בנבחרת, באיו חזר עייף, אבל אשדוד יודעת שהיא חייבת ניצחון. בסכנין: מחמוד קנדיל יירד לספסל ושוער המשנה גד עמוס יקבל הזדמנות בהרכב (שבת, 18:45, ספורט3)

מחזור 6הסתיים16/10/2021
מ.ס. אשדוד
    0
    • (53, פנדל) כיאל
    בני סכנין

    מ.ס. אשדוד

    מ.ס. אשדוד תחפש מחר מול בני סכנין בבית את הניצחון השני שלה העונה (שבת, 18:45, ספורט3). הקבוצה של רן בן שמעון, שהיתה הפתעת העונה שעברה, רשמה לפני פגרת הנבחרות הפסד להפועל חדרה שהיה הרביעי שלה בחמישה משחקים העונה והמאמן לא רוצה לשמוע עוד מחמאות על האופן שבו קבוצתו משחקת, אלא רוצה נקודות. "אנחנו צריכים להפסיק להיות יותר טובים מהיריבות שלנו ולהפסיד את כל הנקודות, אלא לראות איך אנחנו מתחילים להוציא נקודות בעונה הזו". אמר בן שמעון שמקווה לקבל הבוקר באימון את החלוץ באיו פאהד שהגיע אתמול לפנות בוקר ארצה ממשחקי נבחרת אוגנדה ובאשדוד העדיפו שהוא ישאר בביתו ויישן ולא יגיע עייף לאימון. באיו כבש כזכור שער בכל אחד משני הניצחונות של נבחרתו על רואנדה ובאשדוד מחזיקים אצבעות לכיבושים שלו גם בליגת העל.

    מי שחזר כבר לארץ לפני באיו הוא הבלם טימותי אוואני שגם יצא למשחק נבחרת אוגנדה, אבל הוא נפצע במשחק השני בתחילת השבוע ולא צפוי לפתוח מחר. מי שיחליף אותו יהיה גיל כהן שפתח במרכז ההגנה של הנבחרת הצעירה של ישראל. עדיין לא ברור אם רן בן שמעון ימשיך לשחק מחר במערך של שלושה בלמים. מי שחזר שלשום להתאמן, התגבר על הפציעה שהיתה לו וצפוי לפתוח מחר הוא קני סייף. עטאא ג'אבר שיפגוש את האקסית שלו אמר לקראת המשחק: "שיחקתי בסכנין ארבע שנים וחצי. מחצית מהקריירה שלי הייתי בבני סכנין, כך שמפגש מולה הוא מאוד מרגש מבחינתי. בכל מקרה אני שחקן מ.ס אשדוד ואבוא לנצח ולהביא שלוש נקודות לקבוצה שלי".

    שחקן מ.ס. אשדוד פאהד באיו. לירון מולדובן
    שיישן בבית. באיו/לירון מולדובן

    בני סכנין

    מאמן בני סכנין שרון מימר נוטה לעשות שינוי משמעותי בהרכב הקבוצה אחרי ההפסד 3:1 למכבי נתניה כאשר השוער מחמוד קנדיל יירד לספסל ושוער המשנה גד עמוס יקבל את ההזדמנות בהרכב. מלבד כך גם ניר לקס ייכנס להרכב וזאת לאור הפציעה של מרואן קבהא שייעדר מהסגל. מימר צפוי להשאיר גם את איברהימה קונטה מחוץ להרכב לאור העובדה שלא התאמן בכלל עם הקבוצה בשבוע האחרון והיה עם נבחרתו. מי שצפוי להיכנס חזרה להרכב במקומו הוא רז שטיין. היום יוחלט האם אנתוני וראן יהיה בסגל. כזכור וראן חזר לאימונים השבוע והיום יוחלט סופית לגביו. "אחרי שני המשחקים האחרונים אנחנו חייבים ניצחון", אמר שחקן בקבוצה, "יש פה סגל מספיק חזק כדי לא להישאב לתחתית".

    שוער בני סכנין, מחמוד קנדיל. ברני ארדוב
    אכזבה. קנדיל/ברני ארדוב

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-42 בין הקבוצות בליגת העל, כשהמאזן שווה: 15:15 בניצחונות ועוד 11 תוצאות תיקו.

    * ה-1:2 הביתי בפברואר 2019 היה הניצחון היחיד של מ.ס. אשדוד בתשעת המפגשים האחרונים (לעומת חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו). זה גם ניצחונה הביתי היחיד על סכנין בליגה מאז נובמבר 2008.

    * הפעם היחידה שאשדוד אירחה את סכנין במחזור השישי הייתה בדיוק לפני 17 שנה, ב-16 באוקטובר 2004, אז נפרדו הקבוצות ב-2:2 אלים שכלל שני פנדלים, שני מורחקים, שחקן שפונה לבית חולים (אלן מסודי) ומהומה רבת משתתפים שהסתיימה רק בהתערבות כוחות השיטור.

    * מ.ס. אשדוד היא הקבוצה היחידה העונה שעדיין לא סיימה בתיקו, ויש לה כבר ארבעה הפסדים - שניים יותר מכל קבוצה אחרת.

    * סכנין ללא ניצחון בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה, במהלכם כבשה רק שני שערים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 351

    משחקי המחזור השישי:

    שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
    שבת, 18:45: מ.ס. אשדוד - בני סכנין (ספורט3)
    שבת, 19:00: הפועל חיפה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 20:30: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט4)

    ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל חדרה
    ראשון, 20:15: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

    שני, 20:45: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully