וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודוגראנו בישל שער ניצחון בספציה, מילאן בפסגה, אינטר הפסידה

הישראלי נכנס כמחליף וסידר לקובאלנקו את ה-1:2 על סלרניטנה. אינזאגי חזר לאולימפיקו ונכנע 3:1 ללאציו. מהפך נהדר לרוסונרי ב-2:3 על ורונה

צפו בניצחונה של מילאן

תקציר: מילאן - ורונה 2:3/ספורט1

המחזור השמיני בסרייה A האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שלושה משחקים. בראשון ביניהם, סוף פודוגראנו בישל את שער הניצחון של ספציה, שגברה 1:2 על סלרניטנה ועלתה לפחות זמנית מעל הקו האדום. לאציו לא התחשבה במאמנה לשעבר סימונה אינזאגי וניצחה 1:3 את האלופה אינטר. במשחק שנעל את הערב, מילאן גברה 2:3 על ורונה וטיפסה לפסגה.

מאוריציו סארי מאמן לאציו עם סימונה אינזאגי מאמן אינטר. רויטרס
חזר לאולימפיקו ויצא ללא נקודות. סימונה אינזאגי עם מאוריציו סארי/רויטרס

לאציו - אינטר 1:3

הקאמבק של סימאונה אינזאגי לאולימפיקו הסתיים במפח נפש והפסד ראשון כמאמן אינטר. חלוץ העבר, שעשה שנים נפלאות כמאמן לאציו, חזר לאולימפיקו כמאמן הקבוצה האורחת וראה את שחקניו לשעבר חוגגים. איבן פרישיץ' העלה את האלופה ליתרון עם פנדל בדקה ה-12, אבל מאוריציו סארי ראה את הלחץ משתלם וצ'ירו אימובילה איזן עם פנדל משלו בדקה ה-64. אינטר הכניסה את הדרום אמריקאים שחזרו מותשים ממשחקי הנבחרות, ודווקא הברזילאי של לאציו שכבר מזמן לא חלק מהנבחרת, פליפה אנדרסון, השלים מהפך בדקה ה-81 אחרי שסמיר הנדנוביץ' עצר את אימובילה. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' נגח את השלישי בתוספת הזמן אחרי כדור חופשי של לואיס אלברטו.

עוד בוואלה!

מייק מניאן ייעדר כ-10 שבועות, מילאן החתימה את אנטוניו מיראנטה

לכתבה המלאה
שחקני לאציו חוגגים. רויטרס
חגיגה באולימפיקו. שחקני לאציו/רויטרס

מילאן - ורונה 2:3

מהפך גדול של הרוסונרי, שפיגרו 2:0 ועמדו בפני הפסד היסטורי לוורונה, אבל ידעו לחזור ואפילו להשאיר את כל הנקודות בסן סירו. ג'אנלוקה קרפארי (7) ואנטונין באראק (24, פנדל) הדהימו במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה מילאן הפעילה לחץ כבד וחגגה. אוליבייה ז'ירו צימק (59) פרנק קסייה איזן בפנדל (76) והמהפך הושלם עם שער עצמי של קוראי גינטר (78). מילאן שמרה על מאזן נקי מהפסדי בית לורונה גם במשחק הליגה ה-30 ביניהן אותו היא מארחת.

שחקן מילאן, אוליבייה ז'ירו. רויטרס
סימן את הדרך למהפך. ז'ירו/רויטרס

ספציה - סלרניטנה 1:2

כמה ימים אחרי שנכנס להופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ישראל, סוף פודוגוראנו המשיך היום את ההתקדמות הנהדרת שלו עם בישול ראשון בסרייה A. שחקן הכנף נכנס כמחליף בדקה ה-74 ושתי דקות לאחר מכן חתך מהאגף וסידר לויקטור קובלנקו את ה-1:2 של ספציה. קבוצתו של פודוגוראנו נקלעה לפיגור בדקה ה-39 אחרי שסימי העלה את העולה החדשה ליתרון, אבל דויד סטרלץ איזן בדקה ה-51. 25 דקות לאחר מכן הושלם המהפך וספציה ניפצה רצף לא מחמיא של שלושה הפסדים.

שחקני ספציה חוגגים עם סוף פודגוראנו. Gabriele Maltinti, GettyImages
נכנס ומיד בישל. סוף פודגוראנו מקבל חיבוקים מהחברים/GettyImages, Gabriele Maltinti

משחקי יום ראשון

קליארי - סמפדוריה
אמפולי - אטאלנטה
גנואה - ססואולו
אודינזה - בולוניה
נאפולי - טורינו
יובנטוס - רומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully