וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "להוטים לשחק". פריצה: "יכול להיות אפילו טוב יותר"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 11:50

מכבי תל אביב חוזרת מהפגרה למשחק בנתניה. החלוץ הקרואטי: "אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, טובים יותר בסיום הפעולות"

ליגת העל בכדורגל תחזור לפעילות ביום שבת ובמשחק המאוחר מבין הארבעה, מכבי נתניה תארח את מכבי תל אביב. מאמן האורחת, פטריק ואן לוון דיבר היום לקראת ההתמודדות בשבת (20:30, ספורט4).

"במהלך הפגרה עבדנו באימונים ובמשחקי אימון, היתה לנו תקופה טובה ועכשיו אנחנו מוכנים למשחק הרשמי הראשון שמצפה לנו", אמר ואן לוון, "אנחנו תמיד להוטים לשחק, הפגרה טובה לאלה שנמצאים עם הנבחרות אבל השחקנים האחרים מחכים להמשיך את הליגה".

שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה. ברני ארדוב
עקב אחרי קבוצת הכדורסל. פריצה/ברני ארדוב

על ההכנה ללא תשעה משחקני הנבחרות אמר ההולנדי: "אתה יודע את זה מראש, אז אתה חושב על מה אתה יכול ורוצה לעשות. השתמשנו בשחקני נוער כדי להגדיל קצת את הקבוצה ולהמשיך באימונים. עקבנו אחרי השחקנים בנבחרות, כמה דקות הם שיחקו וזה משהו שמשאיר אותך עסוק בתקופה הזו, במקביל לעבודה עם השחקנים שאיתנו".

על אדוארדו גררו שנמצא עם נבחרת פנמה: "זה תמיד טוב שאתה נמצא שם ואם אתה משתתף משחקים זו הסיבה שאתה שם, וגם האישור לכך שאתה עושה משהו טוב. הדבר השלילי היחיד אולי זה שהלו"ז שונה מהלו"ז האירופאי אז אדוארדו יגיע מאוחר יחסית".

החלוץ סטיפה פריצה הוסיף: "אנחנו מתחילים שוב, אני חושב שהפעם אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, יותר מפוקסים, טובים יותר בסיום הפעולות ולנצח משחקים. מה עשיתי בשבועיים האחרונים? היה משעמם, אבל צפיתי במכבי בכדורסל אז זה היה בסדר".

על פתיחת העונה הטובה שלו: "יכול שהייתי יכול להיות אפילו טוב יותר. זה כדורגל, העונה ארוכה, כולם צריכים לעשות את העבודה שלהם ואז הכל יהיה בסדר. כמו שאמרתי כבר בעבר, זו הרגשה מדהימה עבורי ובטח גם לשחקנים האחרים. בהתחלה היה לי טיפה קשה כי הייתי צריך להסתגל למזג האוויר אבל עכשיו זה בסדר ואני מרגיש הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully