וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת החתימה את כריסטיאן דוליטל עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 11:37

הפורוורד (23, 2.01), שמשחק בימים אלה בפלייאוף בפורטו ריקו, יצטרף לקבוצה של אריאל בית הלחמי עם סיום המשחקים. בקבוצה הודיעו כי בן קרטר קרע את הרצועה הצולבת, רועי הובר יחליפו כקפטן

הפועל אילת הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי כריסטיאן דוליטל שמשחק כעת בליגה הפורטוריקנית. דוליטל יצטרף לסגל של אריאל בית הלחמי ברגע שקבוצתו הנוכחית תסיים את משחקיה בשלב הפלייאוף של הליגה.

דוליטל (23, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת אוקלהומה, אשר בעונתו האחרונה נבחר לחמישיית העונה של מחזור הביג 12 היוקרתי כשהוא רושם 15.8 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בווקרוס דה באיימון מפורטו ריקו, במדיה הוא משחק גם היום ומדורג שלישי בטבלת הריבאונדים בליגה, עם ממוצע של 10 למשחק. בין שתי הקדנציות שלו בבאיימון, דוליטר הצטרף בחודש פברואר האחרון לתקופה קצרה לקאנטון צ'ארג', קבוצת הבת של קליבלנד קבאלירס בליגת הפיתוח של ה-NBA.

שחקן הפועל אילת רועי הובר. דני מרון
יחליף את בן קרטר בתפקיד הקפטן. רועי הובר/דני מרון

בנוסף, הפועל אילת הודיעה באופן רשמי כי הפורוורד המתאזרח בן קרטר סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. קרטר יעבור ניתוח ושיקום בעיר ובקבוצה ימשיכו לדאוג לו עד להחלמתו המלאה. מי שנבחר לשמש כקפטן אילת במקומו של קרטר הוא הגארד רועי הובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully