וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון במסר לקבוצות: "נפעל נגד מי שיפגע בתדמית של הליגה"

עודכן לאחרונה: 14.10.2021 / 10:41

במנהלת לא אהבו את האירועים לפני היציאה לפגרת הנבחרות: "קורא לראשי הקבוצות להבהיר לשחקנים ואנשי הצוותים את החומרה שבהתנהגות אלימה"

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, שיגר הבוקר (חמישי) מכתב לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית ובו דרישה מבעלי תפקידים במועדונים להתנהג כראוי. לפני היציאה לפגרת הנבחרות נרשמו כמה אירועים שהיו בלתי נסבלים מבחינת המנהלת, בין היתר במשחק בין בני סכנין למכבי נתניה, ההרחקה של עוזר מאמן מכבי חיפה גיא צרפתי ומקרים בליגה הלאומית.

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. שלומי גבאי
לא מוכן להתנהגות כזו. כלפון/שלומי גבאי

כלפון כתב: "אנו נמצאים בחלקה הראשון של עונת הכדורגל ולצערי, לאחרונה חווינו מספר אירועים אלימים בתוך ומחוץ לתחומי המגרש, בהם היו מעורבים באופן ישיר בעלי תפקידים ושחקנים כמו גם אירועים אלימים מצד אוהדי הקבוצות.

"לשחקנים ולצוותים המקצועיים והמנהלתיים השפעה עצומה בהתנהגותם על קהל הצופים וכמובן על תדמית המשחק. התלהטות יצרים בין שחקנים וצוותים מקצועיים ומנהלתיים מקבוצות שונות החורגת מגבולות ההתמודדות הספורטיבית אשר מגיעה להתלהמות, תנועות ידיים מאיימות ואף מגע פיזי, משפיעה על האווירה הכללית ועלולה לגרום להתלהטות יצרים ביציעים ומחוץ לתחומי האצטדיון, כפי שחווינו לאחרונה.

"אני קורא לכם, ראשי הקבוצות, לכנס את השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים ולהבהיר להם את חשיבות העניין ואת החומרה שבהתנהגות אלימה. לא נסבול התנהגות מסוג זה הפוגעת במשחק הכדורגל. כנגד שחקן ו/או בעל תפקיד שיתנהג בצורה שאינה ראויה ופוגעת בתדמית הליגה, יופעלו הסנקציות המוקנות לנו וזאת מעבר להחלטת בתי הדין המשמעתיים על הרחקות ממשחקים או כל ענישה אחרת.

"על השחקנים והצוותים להתרכז במשחק הכדורגל ולהתנהל באופן ספורטיבי ומכבד. בנוסף, אני מבקש כי תקיימו פעילות מניעה והסברה אל מול קהלי האוהדים של קבוצתכם וזאת בנוסף לפעילות המניעה והאכיפה שנעשית על ידי משטרת ישראל. אלימות של קהל אוהדים בתוך או מחוץ/בסמוך לאצטדיון
עשויה להוביל לענישה קשה, סגירת יציעים או אצטדיונים, דבר ש יפגע ישירות בקהל עצמו. אוהדים שאינם אלימים ייפגעו, הקבוצה תפגע ספורטיבית והכדורגל כולו יפסיד.

"אנא בצעו את הפעולות הנדרשות להרגעת הרוחות כאמור , על מנת שלא נצטרך לעסוק יותר באירועים מסוג זה, אלא להנות מתצוגות הכדורגל על המגרש ומתצוגות העידוד ביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully