וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו דרייק התלהב: צפו בשער האדיר של אלפונסו דייויס

כוכב נבחרת קנדה הבקיע בביצוע מדהים ב-1:4 החשוב על פנמה במוקדמות המונדיאל, הראפר לא נותר אדיש והפתיע אותו בהודעת טקסט. צפו במהלך

אלפונסו דייויס חוגג עם שחקני נבחרת קנדה. Vaughn Ridley, GettyImages
שער ענק וניצחון חשוב. דייויס וקנדה חוגגים/GettyImages, Vaughn Ridley

נבחרת קנדה הביסה הלילה (בין רביעי לחמישי) 1:4 את פנמה במסגרת מוקדמות המונדיאל בבית הצפון-אמריקני, כאשר את ההצגה גנב מגנה השמאלי של באיירן מינכן - אלפונסו דייויס. ה"סילון" בן ה-20, שתופקד הפעם דווקא בחלק ההתקפי, הבקיע שער מדהים בדקה ה-66 וגרם לאוהדי ה"קאנוקס", ביניהם אחד מפורסם במיוחד, להסיר את הכובע בפניו.

דייויס השתמש פעם נוספת במהירות יוצאת הדופן שלו, יצא לספרינט שכיסה כמעט חצי מגרש, הפתיע את המגן ההמום סם אדקוגבה והשתלט על הכדור בצורה בלתי נתפסת, לפני שעבר יריב נוסף בכדרור וגלגל לרשת בבעיטה שטוחה ששוער פנמה אפילו לא הצליח להגיב לה. את המשחק סיים דייויס גם עם בישול לחלוץ ליל ג'ונתן דייויד, ובזכות הניצחון קנדה עקפה את פנמה בדרך למקום השלישי בטבלה, שממנו עולים ישירות למונדיאל בקטאר.

צפו בשער הנפלא של אלפונסו דייויס

מי שהתרשם במיוחד מהשער של דייויס היה הזמר המפורסם דרייק, שכידוע נולד וגדל בקנדה. לאחר המשחק, מאמן הנבחרת ג'ון הרדמן נשאל על כוכב הערב וגילה: "הוא קיבל עכשיו הודעת טקסט מדרייק, שביקש לפגוש את החבר'ה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אפילו דרייק התלהב מהשער של דייויס

כמובן שגם דמויות מתחום הספורט התלהבו מהביצוע של שחקן באיירן מינכן. חלוץ נבחרת ארצות הברית ג'וזי אלטידור, המשחק במדי טורונטו מה-MLS, צייץ: "הילד הזה נמצא בטופ העולמי". שוער העבר של נבחרת קנדה, קרייג פורסט, הצהיר: "שיחקתי נגד הטובים ביותר בעולם ואלפונסו דייויס ממש שם! והוא שלנו!". אחד העיתונאים בקנדה הוסיף: "אלפונסו דייויס סיפק את אחת התצוגות הכי טובות של שחקן בתולדות נבחרת הגברים של קנדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully