וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונציה מצפה לחזרה של דור פרץ מהנבחרת: "יעזור לו לבסס את עצמו"

באיטליה מקווים שהמשחקים מול סקוטלנד ומולדובה יחזירו לקשר את הביטחון. דקל קינן נבחר לאיש המשחק בניצחון לאס וגאס

ונציה מקווה שדור פרץ ייראה אחרת אחרי החזרה מפגרת הנבחרות. אחרי שבעה מחזורים, הקבוצה מדורגת במקום ה-17 בסרייה A, מרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום, והיא בונה על שדרוג של הקשר שעדיין לא מצליח להביא את היכולות שלו לידי ביטוי באיטליה.

"המשחקים של נבחרת ישראל מול סקוטלנד ומולדובה עשויים לעזור לפרץ לבסס את עצמו בונציה. הוא השתתף במשחקים חשובים וזה איפשר לו לקבל בחזרה את הביטחון שלו. עכשיו הוא יכול להראות מה הוא מסוגל גם בונציה", ציינו ב"טוטומרקאטו".

המאמן פאולו זאנטי מקווה לראות התקדמות מפרץ כבר במשחק הליגה בקרוב מול פיורנטינה, ביום שני בשבוע הבא.

דור פרץ, ונציה, מול בראהים דיאס, מילאן. רויטרס
יחזור אחרת מהפגרה? דור פרץ/רויטרס

דקל קינן מסרב להיגמר. הבלם בן ה-37 שחתם בחודש שעבר בשורות לאס וגאס לייטס מליגת המשנה האמריקאית ה-USL, נבחר הלילה (בין רביעי לחמישי) לאיש המשחק בניצחון 0:1 של קבוצתו על טאקומה.

זו הייתה הופעתו השנייה בלבד של קינן בקבוצה, ולמרות שחזר למגרשים אחרי היעדרות ממושכת הוא נראה בכושר טוב, כשהוא משלים 90 דקות מלאות, מקבל ציון של 7.9 בתקשורת האמריקאית, ועוזר לקבוצה להשיג ניצחון ראשון אחרי קרוב לשלושה חודשים. בנוסף, זו הייתה הפעם הראשונה שלאס וגאס לייטס שומרת על שער נקי אחרי 18 משחקים רצופים.

דקל קינן מוצג כשחקן לאס וגאס לייטס. מתוך טוויטר, אתר רשמי
כוחו עדיין במותניו. דקל קינן/אתר רשמי, מתוך טוויטר

הקבוצה עדיין נועלת את הטבלה בבית המערבי-פסיפי, עם 21 נקודות בלבד ב-29 מחזורים. לאס וגאס לייטס היא קבוצת הבת של לוס אנג'לס FC, אחת הקבוצות העשירות בארצות הברית. כעת היא מקווה שהניצחון יוציא אותה לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully