וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה סיימה ב-0:0 באשדוד, 2:2 בין כפר קאסם לכפר סבא

הזהובים עם עוד תצוגת מאכזבת ונותרו עם שש נקודות מ-24 אפשריות, משחק הצמרת נגמר ללא הכרעה. הפועל עכו הביסה 0:3 את רמת השרון

המחזור השמיני בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים. בני יהודה המשיכה לזייף עם 0:0 מול אדומים אשדוד. במשחק בין שתי המוליכות מ.ס. כפר קאסם והפועל כפר סבא נכבשו ארבעה שערים וקיבלנו 2:2. מכבי בני ריינה ניצחה 0:2 את הפועל עפולה, הפועל עכו הביסה 0:3 את הפועל ניר רמת השרון.

אורי מגבו ושחקני הפועל כפר סבא. דני מרון
לא הצליחו לשמור על היתרון. שחקני הפועל כפר סבא/דני מרון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל כפר סבא 2:2

לראשונה העונה, ואחרי ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים, הירוקים לא הצליחו לנצח במשחק חוץ למרות שהובילו כבר 0:2. הפועל כפר סבא נותרה במקום הראשון עם 16 נקודות, אבל כפר קאסם עלולה לאבד את המקום השני אם הפועל אום אל פאחם תנצח במשחק ההשלמה שלה.

הפועל כפר סבא עלתה ליתרון מוקדם עם שער בכורה של וואליד דרוויש, שקיבל הסטה מגיל יצחק ומתוך הרחבה הפציץ לרשת הגבוהה וקבע 0:1. החגיגה של האורחים נמשכה בדקה ה-34. טל מכלוף השתלט על כדור קרן. כפר קאסם צימקה ממש לפני ההפסקה משער של מוחמד כליבאת המחליף, שהשתלט על ריבאונד מבעיטה של הישאם לאיוס לקורה ודחק פנימה. כפר קאסם הצליחה לאזן בדקה ה-72 משער של הישאם לאיוס.

וואליד דרוויש, הפועל כפר סבא. דני מרון
שער ראשון בליגה במדי כפר סבא. וואליד דרוויש חוגג/דני מרון

הפועל אדומים אשדוד - בני יהודה 0:0

מה יהיה עם הקבוצה של יוסי אבוקסיס? הזהובים סיפקו עוד תצוגה אנמית מאוד של כדורגל, לא הצליחו לכבוש ובסופו של דבר שיפרו את מאזנם לשש נקודות די מביכות מ-24 אפשריות. אנחנו עדיין בשלב מוקדם מאוד של העונה, אבל כבר ברור שהיורדת מליגת העל תהיה חייבת למצוא בהקדם איזושהי נוסחת פלא שתוציא אותה לרצף ניצחונות, אחרת היא תשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית ואולי אפילו תסתבך במאבקי ירידה לליגה א'.

הישאם לאיוס, מ.ס כפר קאסם. דני מרון
כבש את השער המצמק של כפר קאסם. הישאם לאיוס/דני מרון

הפועל עפולה - מכבי בני ריינה 2:0

העפולאים עם הפסד שלישי ברציפות ועכשיו הם בצרות. מנגד, בני ריינה עם ניצחון ראשון אחרי שלוש תוצאות תיקו ברציפות. עפולה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שקאבה סונקו נגע ביד ברחבה וספג צהוב שני והורחק. ריף מסיקה בעט פנדל לא טוב ודניאל בניש הצליח להדוף. בדקה ה-79 ריינה עלתה ליתרון עם כדור חופשי בלתי ישיר בתוך הרחבה. זה קרה אחרי משהו ביזארי כשבניש הוריד את הכדור מידיו אל הדשא ואז תפס בידו. כך או אחרת זה 0:1 לריינה. בנג'מין קוקו כבש את השני בדקה ה-87 מקרוב אחרי שקיבל מסירה יפה.

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 0:0

כשאתם רואים שיש משחק של הפועל פתח תקוה, תפנו את המבט למקום אחר כי המשחקים של המלאבסים מרדימים העונה. הקבוצה של עופר טסלפפה סיימה ארבע פעמים ב-0:0 בשמונה מחזורים כששלושה משחקים שלה נגמרו ב-0:1 (אחד לזכותה, שניים לחובתה) ובמחזור הראשון היא ניצחה את בני יהודה בתוצאה המדהימה של 1:2.

טארק בושנאק שחקן מכבי אחי נצרת מעל טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הפועל פתח תקוה עם עוד 0:0/מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו 3:0

הקבוצה של מסאי דגו עם ניצחון שני ברציפות והיא עלתה אל המקום החמישי, בעוד רמת השרון נותרה עם 10 נקודות במקום התשיעי בלבד. עכו עלתה ליתרון כבר בדקה השמינית משער יפהפה של אבו באקר שקיבל כדור ומהאוויר הפציץ לרשת הגבוהה. האורחת כבשה את השני בדקה ה-64 משער של גיתי סופיר בתום מהלך קבוצתי יפה וזה 0:2. בדקה ה-78 אדם אליו כבש את השלישי עם בעיטה בנגיעה אחרי שהגיע ראשון אל ריבאונד מהקורה.

המחזור יושלם ביום שני עם שלושה משחקים:

הפועל אום אל פאחם - הפועל רמת גן
הפועל רעננה - הפועל ראשון לציון
סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully