וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לאילת בפתיחת שלב הבתים ביורופקאפ, גלבוע/גליל הובסה

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 23:26

הקבוצה של בית הלחמי ברחה ברבע ה-4 מול רילסקי ספורטיסט הבולגרית בדרך ל-86:94 בבולגריה. בן משה (18) והובר (15) הצטיינו. הקבוצה של גיא קפלן חטפה 93:70 מרג'יו אמיליה

הפועל אילת פתחה הערב (רביעי) בצורה חלקה את שלב הבתים של היורופקאפ כשניצחה 86:94 בבולגריה את רילסקי ספורטיסט. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים, אך הקבוצה של אריאל בית הלחמי לחצה את הדוושה בפתיחת הרבע המכריע, ורצה 0:12 בפתיחתו בדרך ליתרון דו ספרתי. צוף בן משה הצטיין אצל האורחת מישראל עם 18 נקודות ( 5 מ-10 לשלוש) כאשר מלבדו עוד ארבעה שחקנים בכחול קלעו בספרות כפולות, כשרועי הובר ניהל נהדר את משחקה של אילת וסיים עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים.

כאמור, אילת לא הצליחה לברוח לבולגרים במשך שלושה רבעים, כשהתוצאה בסיום הרבע השלישי הייתה 64:66 לאורחת. שחקניה האמריקאים של המארחת היו אלה שהחזיקו אותה במשחק ואף סייעו לחבריהם ליטול את ההובלה לאורך שלושת הרבעים הראשונים. בריון אלן, חואקין שוכמן ורומלו ווייט הצטרפו לצוף בן משה בפתיחת הרבע הרביעי וסייעו לבריחה הגדולה של הפועל אילת.

קלעו לאילת: צוף בן משה 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, בריוון אלן 16, רועי הובר 15 ו-10 אסיסטים, ג'סטין פאטון ורומלו ווייט 12 כ"א, חואקין שוכמן 9 ו-9 ריב', מירון רוינה 7, אוונגלוס מנצאריס 5 ו-8 אס'.

שחקן הפועל אילת רועי הובר. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הפועל אילת עם פתיחה מצויינת לשלב הבתים. הובר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל גלבוע/גליל פתחה גם היא את משחקיה בשלב הבתים של היורופקאפ, רק שמבחינתה זה היה ערב פחות מוצלח מזה של אילת. השחקנים של גיא קפלן הובסו 93:70 באיטליה על ידי רג'יו אמיליה. האורחת מישראל החזיקה מעמד במשך 2 וחצי רבעים ונותרה צמודה לאיטלקים, אך אלה ברחו ברבע השלישי ולא הביטו לאחור בדרך לניצחון ב-23 הפרש.

מייקל בריסקר הוליך את קלעי גלבוע/גליל עם 16 נקודות מהספסל, בעוד יותם חנוכי הוסיף 13. אור קורנליוס ורון הארל קלעו 10 כ"א. אוסבלדוס אוליסביצ'יוס הוביל את המנצחת עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully