וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "רצינו להתאושש כמה שיותר מהר מההפסד לגרמניה"

לאחר ה-1:2 על לטביה מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל התראיין לתכנית הספורט של 103FM וענה על השאלות של חברי הפאנל

נבחרת ישראל הצעירה שבה אמש (שלישי) למסלול הניצחונות במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 23 כשגברה 1:2 על לטביה. הנבחרת התקשתה מול האורחת והצליחה לנצח הודות לשער ניצחון דרמטי של עידו שחר בדקה ה-89. מאמן הנבחרת אלון חזן התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר לפאנל על התחושות לאחר הניצחון, וגם איך התאושש מההפסד הכואב לגרמניה.

חזן: "התאוששתי מההפסד מול גרמניה כבר ביום למחרת. זו הייתה הזדמנות אדירה וזה היה ממש קרוב, כנראה שהרגשנו את זה יותר מידי קרוב אז לא היינו מרוכזים רגע או שניים ושילמנו על זה במשחק", אמר, והוסיף: "כשאתה משחק בטורניר המטרה שלך היא להגיע כמה שיותר גבוה, אם תשב ותבכה על ההפסד מול גרמניה תפסיד גם את המשחקים הבאים. המטרה שלנו הייתה להתאושש כמה שיותר מהר ולהשיג את הנקודות שבסופו של דבר השגנו".

על הנחיתות הפיזית של שחקני ההגנה הישראלים לעומת מקביליהם האירופאים: "יש לנו גם שחקנים גבוהים שלא יצאו לאירופה, זה מאפיין של מדינה מסוימת. כשיש קבוצות באירופה שרואות שחקן כמו ערן זהבי מחפשים אולי יש עוד שחקנים כאלו".

חזן הוסיף: "אנחנו צריכים לא להוריד את הראש לרצפה, אנחנו עובדים בצורה טובה יותר מבעבר - אני מאמין שהבעיה היא כן פתירה, צריך להיות עוד קצת סבלניים ולתת יותר עבודה על הרמה הבסיסית בכדורגל. בסופו של דבר כל קבוצה רוצה את השחקנים הטובים ביותר. כששחקן רוצה לצאת החוצה - לכל דבר יש מחיר".

  • עוד באותו נושא:
  • אלון חזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully