וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקוליץ': "רק מוחות קטנים יתנו חשיבות לכל מה שנכתב עליי"

13.10.2021 / 18:49

הקשר נפרד ממכבי תל אביב בפוסט: "כתבו עליי דברים מטורפים ובדיחות בלי לדעת מה עברתי. רק מתחרט שלא עזרתי לחבריי על הדשא ולא זכיתי לשחק לעיני הקהל המדהים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:1/ספורט1

מספר שעות אחרי שהקדנציה המשונה שלו במכבי תל אביב הגיעה לסיומה, הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שהספיק לערוך רק שתי הופעות בשלוש שנים במועדון, נפרד בפוסט שהעלה הערב (רביעי) לחשבון האינסטגרם הפרטי שלו.

"אני רוצה להודות לכל חבריי לקבוצה אנשי הצוות המקצועי והרפואי, על כך שקיבלו אותי בדרך הזו וגרמו לי להרגיש כמו שחקן בית, כאחד משלהם", כתב ניקוליץ'. "אני מאחל לכולם בריאות והצלחה בעתיד ואתם יודעים שדלתי תהיה תמיד פתוחה עבורכם".

הקשר המשיך: "אין מקום להאשמות, זה לא מי שאני ולא ארוויח דבר מזה, הברך שלי לא תשתפר. זה רק יעזור לתקשורת לכתוב עוד דברים כמו שכתבו בשנים האחרונות, דברים מטורפים ובדיחות, מבלי לדעת מה עברתי. אבל רק מוחות קטנים יתנו חשיבות למה שנכתב. אני מתחרט רק על שני דברים - שלא עזרתי לחבריי על הדשא ולא זכיתי לשחק לעיני האוהדים המדהימים של מכבי ולהראות להם מה אני מסוגל לתרום".

פוסט הפרידה של אורוש ניקוליץ'

האזינו: יניב טוכמן על הפרידה מאורוש ניקוליץ'

ניקוליץ' סיכם: "לפני הרבה זמן אמרו לי שעם הברך הזו לא אחזור לרוץ לעולם, אבל אני קרוב מאוד לחזרה לאימונים מלאים ואלה שמכירים אותי יודעים שאביא את הגוף שלי לקצה. שאתן 200% ואקריב הכל כדי לחזור לשחק כדורגל. אקח את הזמן כדי לעבוד קשה ולנסות לחזור למגרשים בהדרגתיות, כי כדורגל הוא החיים שלי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully