וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בקניה: שיאנית העולם בריצת 10 ק"מ נרצחה על ידי בעלה

אגנס טירופ בת ה-25, ששברה את השיא העולמי בחודש שעבר וזכתה במדליית ארד באליפות העולם ב-2019, נמצאה ללא רוח חיים בביתה לאחר שנדקרה בבטן ובצוואר

אגנס טירופ, שיאנית העולם בריצה ל-10 ק"מ ומי שהייתה קרובה למדליה במשחקים האולימפיים בטוקיו, נמצאה מתה היום (רביעי) בביתה באיטן. על פי הדיווחים המגיעים מקניה, טירופ בת ה-25 נדקרה בצווארה ובבטנה ומתבצעים חיפושים אחר הרוצח, כשעל פי הודעת איגוד האתלטיקה של קניה הדוקר הוא בעלה.

בהודעה נכתב: "האתלטיקה הקנייתית הצטערה לשמוע על מותה בטרם עת של מדליסטית הארד באליפות העולם, אגנס טירופ. היא נמצאה בביתה לאחר שככל הנראה נדקרה על ידי בעלה. אנחנו לומדים את הפרטים בנוגע למקרה. קניה איבדה יהלום, את אחת מענקיות הריצה".

נציג המשטרה אמר: "האבא דיווח על היעדרה של בתו וכאשר השוטרים הגיעו לבית, הם מצאו את טירופ במיטתה ומתחתיה שלולית של דם על הרצפה. הם ראו סימני דקירה בצוואר, מה שהוביל למחשבה שמדובר בפציעות סכין שגרמו למותה. בעלה נעלם ולכן הוא החשוד העיקרי. אנחנו מקווים לאתר אותו כדי שיסביר מה קרה לטירופ". על פי BBC ויתר הדיווחים, היו דקירות גם בבטן.

אגנס טירופ לאחר שבירת שיא העולם בריצת 10 ק"מ. Alexander Hassenstein, GettyImages
אגנס טירופ לאחר קביעת השיא העולמי החדש בחודש שעבר/GettyImages, Alexander Hassenstein

רק בחודש שעבר שברה טירופ את השיא העולמי ב-10,000 מטר עם זמן של 30:01 דקות בגרמניה - שיא שהחזיק מעמד מאז 2002. בשבוע שעבר קבעה זמן מרשים בחצי המרתון של ולנסיה וסיימה שנייה. בטוקיו היא סיימה רביעית בריצה ל-5,000 מטר ובאליפות העולם ב-2019 זכתה כאמור במדליית הארד באותה ריצה.

נשיא קניה, אוהורו קניאטה, ספד לטירופ וכתב: "זה כואב עוד יותר שאגנס, גיבורה לאומית בכל קנה מידה, איבדה כך את חייה הצעירים בגלל מעשה נפשע שבוצע על ידי אדם אנוכי ופחדן. אני מצפה מרשויות המשפט והמשטרה שלנו לאתר ולהעניש את הפושעים האחראים להירצחה של אגנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully