וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניוקאסל רוצה להחתים את ברנדן רוג'רס מיידית

עודכן לאחרונה: 13.10.2021 / 19:07

מאמן לסטר הוא היעד מספר אחד של הקבוצה שנרכשה בעסקה שמסעירה את אנגליה. עלות התרת חוזהו עם השועלים: 16 מיליון ליש"ט. יונייטד, טוטנהאם ואברטון יצאו נגד עסקת המכירה של המגפייז

עסקת הרכישה של ניוקאסל על ידי חברת ההשקעות מערב הסעודית ממשיכה להסעיר את אנגליה. לאחר מספר דיווחים על שחקנים ומאמנים שעשויים להגיע, העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו טוען כי המאמן המועדף על ידי ההנהלה החדשה של המגפייז הוא מאמן לסטר סיטי ברנדן רוג'רס. על פי הדיווח במועדון רוצים להנחית באופן מיידי את מאמן השועלים, כאשר מבחינת הבעלים החדשים, עלות התרת חוזהו עם לסטר תעמוד על 16 ליש"ט.

ברנדן רוג'רס הוא מאמן את לסטר החל משנת 2019. הצפון אירי זכה עם השועלים בגביע האנגלי בעונה שעברה לאחר ניצחון 0:1 על צ'לסי. בנוסף, זכה רוג'רס עם השועלים במגן הקהילה בפתיחת העונה עם ניצחון 0:1 על האלופה מנצ'סטר סיטי. לפני שהגיע ללסטר אימן רוג'רס שלוש שנים בליברפול (2012-2015) ועוד שלוש שנים בסלטיק (2016-2019).

מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס. רויטרס
יגיע לסנט ג'ימסז פארק? רוג'רס/רויטרס

בתוך כך, במלכה מדווחים שניוקאסל לא נכחה בפגישה של ראשי הפרמיירליג, כאשר 19 נציגי היריבות שלה מהליגה האנגלית נפגשו כדי לאשר את עסקת הרכישה של המועדון ב-305 מיליון ליש"ט. על פי הדיווחים, שלוש הקבוצות שהביעו את ההתנגדות הכי "בוטה" לעסקה היו מנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם ואברטון, שבאה מתוך "קנאה".

אחד מיושבי הראש של הקבוצות הבכירות בפרמיירליג סיפר ל"דיילי מייל" על הנעשה בפגישה ועל החשש של הקבוצות בליגה מהשינויים הצפויים במאזן הכוחות. החשש והכעס הגדול של יונייטד, טוטנהאם ואברטון היה מהתחרות הבלתי אפשרית שתתפתח בליגה על ארבעת המקומות שמובילים לליגת האלופות.

אד וודוורד מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד (מימין) עם דייויד גיל, אלכס פרגוסון. רויטרס
מודאגים. וודוורד ויונייטד/רויטרס

על פי הדיווח, בפגישה לא נשמעו רק טרוניות וכעס, אלא גם הרבה שעשוע מצד קבוצות, שזוכרות היטב איך הגדולות באנגליה רצו לא מזמן לחבור לסופר ליג עבור הכנסות נוספות.

אחד המנהלים שנכח בפגישה אמר: "זה בעיקר עניין של הקבוצות הגדולות, אבל יש גם השפעה על המאבק בתחתית. הגדולות עצבניות מכך שהמאבק על הטופ-4 יהיה כעת קשה אפילו יותר, בעוד הקטנות יותר לא ממש מודאגות".

ראשי הפרמיירליג הבהירו בפגישה שלא הייתה להם ברירה אלא לאשר את עסקת הרכישה, אחרי שהובהר בצורה רשמית ומוסמכת שאין קשר בין ראשי המדינה והשלטון בערב הסעודית לבין חברת ההשקעות, שרכשה 80 אחוז מניוקאסל.

עוד בוואלה!

ניוקאסל תוכל להשקיע 200 מיליון ליש"ט על רכש בחודש ינואר

לכתבה המלאה
יורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן בראיון בריאד, 27 באפריל 2021. רויטרס
מותר כסף מאבו דאבי, רוסיה וקטאר. ערב הסעודית לא/רויטרס

הקבוצות כבר הביעו חשש מהפעולה הראשונה של ניוקאסל - שינוי הספונסר על החולצות, עם חסות חדשה שתגדיל כמובן את ההכנסות במטרה להשפיע על האיזון הפינסי והפיירפליי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully