וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הביטוח טאצ' תעניק חסות לדאבליסטית מכבי עירוני רמת גן

האלופה ומחזיקת הגביע חתמה על הסכם חסות לעונת המשחקים הקרובה: "מאמינה שביחד נשיג את המטרות שהצבנו בפנינו", אמרה מנכ"לית הקבוצה אורה גלזר

אלופת השנתיים האחרונות ומחזיקת גביע המדינה בכדורסל לנשים, מכבי עירוני רמת גן, חתמה עם חברת הביטוח "טאצ'" על הסכם חסות לעונה הקרובה שתיפתח ביום ראשון. טאצ' הינה הברוקר ביטוח הדיגיטלי הראשון בישראל ושמה לה למטרה לקדם את ספורט הנשים.

אורה גלזר, מנכ"לית מכבי רמת גן אמרה: "אני נרגשת ושמחה על החיבור ושיתוף הפעולה בין מכבי רמת גן וחברת טאצ'. ערכי הקבוצה: הישגיות, חינוך למצוינות ומקצועניות תואמים למטרות חברת טאצ - המובילה בתחום הביטוח הדיגיטלי. אני מאמינה שביחד נשיג את המטרות שהצבנו בפנינו "

שחקניות מכבי רמת גן בכדורסל. מנהלת הליגה לנשים, אתר רשמי
נותנת חסות חדשה. מכבי עירוני רמת גן/אתר רשמי, מנהלת הליגה לנשים

אודי דגן מייסד חברת טאצ' אמר: "כאוהד ספורט מושבע ותושב העיר רמת גן אני שמח שיש באפשרותי להעניק חסות לקבוצת מכבי עירוני רמת גן, אלופת הליגה ומחזיקת הגביע לנשים בכדורסל. ספורט הוא לא רק אהבה, הוא עולם שלם של ערכים, חתירה למצוינות, חשיבות העבודה בצוות והנחישות להתמיד ולהצליח ומכבי רמת גן מוכיחה שהיא כל זה ומעבר. הקבוצה מעניקה השראה לילדות, נערות ונשים רבות החולמות להגיע הכי רחוק שאפשר ומוכיחה שזה אפשרי. אני מברך על הזכות להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully