וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון ואטלנטה עלו, משחק מכריע בין הדודג'רס לסן פרנסיסקו

האסטרוס הביסו 1:10 את שיקגו ויארחו את בוסטון בפתיחת ה-ALCS, הברייבס רשמו 4:5 על מילווקי מהומראן מנצח של פרדי פרימן. LA ניצחה 2:7 את הג'איינטס וקבעה משחק 5

עוד שתי סדרות בסיבוב הראשון של פלייאוף 2021 ב-MLB הגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) לקיצן, כאשר יוסטון ואטלנטה השלימו 1:3 על שיקגו וייט סוקס ומילווקי בהתאמה וישחקו בגמרי החטיבות. הסדרה היחידה שהולכת למשחק מכריע היא בין הדודג'רס לסן פרנסיסקו.

שיקגו וייט סוקס - יוסטון 10:1 (האסטרוס ניצחו 1:3 בסדרה ועלו ל-ALCS)

אחרי דחייה של יום בחסות הגשם, הגרביים קיוו להישאר בחיים ואפילו עלו ליתרון באינינג השני מהומראן של גאווין שיטס, אבל שם זה גם נגמר ויוסטון שרפה את המגרש בדרך לניצחון המוחץ. האורחים קבעו מהפך כבר באינינג השלישי והמשיכו להסתער עם שלוש ריצות ברביעי. רגע לפני הסיום, חוזה אלטובה ירה להומראן בן שלוש ריצות והשלים את החגיגה וכעת, יוסטון תחכה לבוסטון, לשחזור ה-ALCS של 2018.

אטלנטה - מילווקי 4:5 (הברייבס ניצחו 1:3 בסדרה ועלו ל-NLDS)

הסדרה הצמודה הזו הסתיימה עם עוד ניצחון גדול של הברייבס, השלישי ברציפות, ששלח אותם בדיוק כמו בשנה שעברה לגמר החטיבה. אז הם איבדו יתרון 1:3 מול הדודג'רס, הפעם הם יקוו לגורל אחר. מילווקי באה להילחם ועלתה ל-0:2 באינינג הרביעי, אך בתחתיתו הברייבס מיד השוו. ראודי טלז חבט להומראן בן שתי ריצות באינינג הבא והשיב את היתרון לאורחים, אבל שוב, זה אפילו לא שרד את תחתית האינינג ואטלנטה קבעה 4:4, לפני שפרדי פרימן הוותיק ירה את ההומראן המנצח באינינג השמיני.

לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 2:7 (2:2 בסדרה)

הסדרה הגדולה של הסיבוב היא גם היחידה שתגיע למשחק מכריע. אחרי ההפסד הביתי הצמוד במשחק 3, ההתקפה של הדודג'רס חזרה לעבוד, עלתה מהר מאוד על הלוח עם ריצות באינינג הראשון והשני ונעזרה בהומראן של מוקי בטס ברביעי כדי לסדר יתרון 0:4 מרגיע. הג'איינטס עוד ניסו לצמק, אבל הומראן נוסף בן שתי ריצות, הפעם של וויל סמית' באינינג השמיני, הבטיח את הניצחון ושלח את כולם בחזרה צפונה לסן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully