וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התפרעות אלימה בוומבלי, אוהד נעצר ושוטר נפצע מחוליגנים הונגרים

צפו במהומה: הערה גזענית ביציעים הפכה למתקפה אלימה על סדרנים בוומבלי, באנגליה קוראים: "הגיע הזמן לעצור את הביריונים מהונגריה". גריליש התאכזב מהחילוף ב-1:1

צפו בתקציר המשחק

תקציר: אנגליה - הונגריה 1:1/ספורט 1

הניסיון של גארת' סאות'גייט לשחק עם פיל פודן, ג'ק גריליש ומייסון מאונט יחד בהרכב, לא צלח אמש (שלישי) כאשר נבחרת אנגליה הסתפקה ב-1:1 ביתי מול הונגריה. נבחרת שלושת האריות עדיין מובילה בבטחה את בית ט' של מוקדמות המונדיאל ותשלים את עלייתה בחודש הבא, אבל המאזן שלה בוומבלי כבר לא מושלם.

חגיגה: צפו בכל השערים מכל משחקי הערב

צפו בחגיגה: כל השערים ממשחקי מוקדמות מונדיאל 2022 באירופה, 13 באוקטובר/ספורט1
מהומות ביציע של אוהדי נבחרת הונגריה בוומבלי. רויטרס
שוב בלגן בגלל הערה גזענית. השוטרים ביציע של אוהדי הונגריה/רויטרס

כמו במפגש הקודם, גם הפעם האוהדים ההונגרים עמדו במוקד ובמהלך 10 הדקות הראשונות של המשחק כמה מהם תקפו מאבטחים וגרמו למהומה ביציעים. שוטרים הגיעו לסייע למאבטחים ואחד מהם נפצע ונזקק לטיפול. אחרי כמה דקות הצליחו כוחות הביטחון להשליט סדר ונעצר האוהד שהצית את האש בקריאות גזעניות לעבר מאבטח. "כאשר התבצע המעצר, פרצה מהומה ביציע במעורבות אוהדים נוספים", נמסר מדוברות המשטרה. "הסדר שב על כנו תוך זמן קצר ולא היו אירועים נוספים".

הבלם טיירון מינגס התייחס לאירוע ואמר: "קשה לי מאוד לדבר בחופשיות על אירועים כאלה שבהם מעורבת המשטרה. נמאס מהתקריות הגזעניות האלה. אני מקווה שהפעם הענישה תהיה תואמת למעשה שבוצע". כובש השוויון ג'ון סטונס הוסיף: "מצער לשמוע על אירוע כזה אחרי המשחק. אין לי משהו טוב להגיד על אוהדים כאלה, על אנשים כאלה".

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שאוהדים חוליגאנים של הונגריה מתפרעים. "הגיע הזמן לעצור את הביריונים מהונגריה", קראה הבוקר הכותרת ב"דיילי מייל", עם סרטונים חדשים שחושפים כיצד אוהדים אלימים תקפו את הסדרנים בוומבלי בצורה קשה ומאורגנת.

ג'ק גריליש שחקן נבחרת אנגליה מאוכזב. רויטרס
לא אהב את החילוף. ג'ק גריליש/רויטרס

מי שנראה מאוכזב במיוחד הוא ג'ק גריליש, שהיה המוחלף הראשון למרות שהיה הטוב מבין שחקני ההתקפה האנגלים. קשר מנצ'סטר סיטי ישב בראש מורכן ולא הסתיר את תסכולו מההחלטה של סאות'גייט.

המאמן גארת' סאות'גייט אמר בסיום: "ידעתי שהונגריה יכולה להקשות עלינו מבחינה טקטית וכל הקרדיט מגיע לה. לא שיחקנו מספיק שוטף ואני לא חושב שהצגנו את הרמה הרצויה. נחשוב על האיזון שלנו ואיך אנחנו יכולים להשתפר גם כיחידים. עשינו יותר מדי טעויות בדברים הפשוטים, לא היינו מספיק חדים הפעם ואיבדנו הרבה כדורים. היינו מתחת לרמתנו, אחרי הרבה זמן שזה לא קרה".

"אתם יכולים להגיד שזה מאכזב כי סיימנו בתיקו, אבל שלטנו במשחק הזה", סיכם הקשר דקלן רייס. "נתנו להם פנדל במתנה, אבל חזרנו למשחק ופשוט לא הצלחנו להשיג את הנגיעה המכרעת. מגיע קרדיט להונגריה, היא הייתה הרבה יותר טובה מאשר במשחק הקודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully