וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפולין המומים: "הם זרקו בקבוקים מלאי מים, מזל שאיש לא נפגע"

אוהדי אלבניה גרמו להפסקת המשחק ליותר מ-20 דקות, וזרקו חפצים על כובש שער הניצחון שבידרסקי גם בעת ריאיון בסיום: "זה היה מסוכן"

כאשר נבחרת פולין נחתה בטיראנה, האלבנים הבטיחו "גיהנום" ולקראת סיום המשחק בין הנבחרות, בקרב על המקום השני בבית ט' של מוקדמות המונדיאל - הם גם ניסו לקיים. בזמן ששחקני פולין חגגו את הגול של קרול סבידרסקי, שהתברר בהמשך גם כשער הניצחון, הקהל מאחורי השער החל להשליך בקבוקים וחפצים שונים שפגעו בכובש ובחבריו. קמיל גליק, שנבחר למצטיין במשחק, סיפק גם במקרה הזה פעולת חילוץ כשהגיע לגונן על שבידרסקי והרחיק אותו מהאזור. האירוע הזה קרה בדקה ה-77 והמשחק הופסק ליותר מ-20 דקות, אבל הפולנים הסכימו לחדשו ושמרו על היתרון עד לסיום.

קמיל גליק שחקן נבחרת פולין. רויטרס
הגיע לחלץ את קרול שבידרסקי. קמיל גליק לאחר השלכת החפצים/רויטרס

למרות זאת, הבלגן נמשך גם לאחר המשחק, כאשר איש הקווים של ערוץ TVP ספורט הספיק לשאול את שבידרסקי רק שאלה אחת, לפני מטח בקבוקים שנזרק פעם נוספת על השחקן. "מסוכן פה, אי אפשר להשלים את הריאיון", סיכם השדר ונמלט יחד עם שחקן הנבחרת. אחריו הגיע פיוטר ז'לינסקי שדווקא הצליח לדבר והסביר: "הבקבוקים האלה היו מלאים במים והם עפו עלינו בצרורות. היינו הרבה שם וזה היה מסוכן. מזל שאף אחד לא נפגע".

רוברט לבנדובסקי אמר: "ידענו שהשופט לא יפוצץ את המשחק הזה. לגבי היכולת, מאשימים אותנו שאנחנו מסתפקים במועט, אבל לאחר שהמשחק חודש היינו בשליטה והשלמנו את המשימה".

בקבוקים נזרקים מיציע אוהדי נבחרת אלבניה. רויטרס
הבטיחו גיהנום. אוהדי נבחרת אלבניה והבקבוקים המתעופפים/רויטרס

פאולו סוזה זכה למחמאות על החילופים שלו ששוב עשו את ההבדל, כאשר שבידרסקי נכנס שש דקות לפני שהכריע את המשחק. המאמן הפורטוגלי בחר לפרגן לשופט הצרפתי קלמון טורפן: "עלינו לשבח את השופט, הוא היה צריך להתמודד עם התנאים הקשים הללו ולקבל את ההחלטות".

"עברנו משחק בתנאים קשים", סיכם יו"ר ההתאחדות צזארי קולשה. "הכי חשוב שהשגנו את שלוש הנקודות, כל מה שקרה נשאר ברקע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully