וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הלאומית נפתחה: מכבי חיפה הפסידה בהארכה, עירוני רמת גן הביסה

א.ס. רמת השרון ניצחה 86:89 את היורדת ברוממה, הקבוצה של שמוליק ברנר טיילה ל-67:98 מול מכבי אשדוד. ניצחון היסטורי למעלה אדומים

הליגה הלאומית בכדורסל יצאה לדרך הערב (שלישי) עם חמישה משחקים, כאשר היורדת מכבי חיפה הפסידה בהארכה בבית לרמת השרון ואילו עירוני רמת גן שמקווה לחזור לליגת העל הביסה את מכבי אשדוד. ניצחון היסטורי למכבי מעלה אדומים.

seperator

עירוני רמת גן - מכבי אשדוד 67:98

שמוליק ברנר קיבל את המושכות לבנות קבוצה שתיאבק על עליית ליגה והפתיחה של רמת גן הייתה מוצלחת, אם כי זה קרה מול יריבה עם זר אחד שרחוקה מלהיות מוכנה לעונה, למרות הגעתו של ג'ף רוזן כחיזוק כלכלי בקיץ. כבר בסיום המחצית הראשונה הפער עמד על 21 נקודות לזכות המארחת, שטיילה לניצחון ונגעה ב-100 נקודות. ברנר שיתף את כל הסגל ו-12 שחקנים גם קלעו, בראשם הזר החדש דקאריי טאקר שסיים עם 22 נקודות. אלייז'ה הירש תרם 14 ואריאל טרוצקי 12. יוניאו בוראטה קלע 19 למפסידה.

עמית ביר-כץ שחקן א.ס. רמת השרון. לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
רמת השרון גילתה קור רוח. עמית ביר-כץ/אתר רשמי, לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית

מכבי חיפה - א.ס. רמת השרון 89:86 (לאחר הארכה)

משחק צמוד ברוממה הסתיים בהפסד מתסכל של הירוקים, שכבר נגעו בניצחון ואז ראו את קייפרס קולע חמש שניות לסיום, קובע 75:75 ושולח את המשחק להארכה. בחמש הדקות הנוספות השתלט על העניינים ווידמן עם שתי שלשות והותיר את אבי סוכר והחיפאים מאוכזבים. קווין קייפרס, מלך הסלים של הליגה לפני שנתיים, צלף 31 עבור הקבוצה של גיא קנטור ונעזר ב-24 ו-16 ריבאונדים של טיילר ווידמן, כשמנגד דניאל קופרברג החזיק את הירוקים עם 23 נקודות ו-15 ריבאונדים.

שחקן מכבי מעלה אדומים בר שפע. ברני ארדוב
ניצחון חוץ למעלה אדומים בבכורה בלאומית. בר שפע/ברני ארדוב

הפועל חבל מודיעין - מכבי מעלה אדומים 98:95

פתיחת עונה חלומית לעולה החדשה, הקבוצה הראשונה מעבר לקו הירוק שמשחקת בליגה מקצוענית. מעלה אדומים התחילה נהדר עם 34 נקודות ברבע הראשון, אבל קלעה רק 12 בשני וירדה להפסקה בפיגור שש. המשחק התאזן והוכרע רק בשניות הסיום, כאשר לייס דאן (35 נקודות ו-13 ריבאונדים) הוביל את חבל מודיעין ליתרון 94:95 עם קליעות מהקו, אבל יניר בנימין חטף כדור, הפך את התוצאה עם סל ועבירה והאורחת חגגה. ג'יילן קנטי הוביל את המנצחת עם 25 נקודות ו-11 כדורים חוזרים, ברק אוריון הקפטן הוסיף 17, בנימין 15 וקית' ברקסטון סיים עם 14 (וגם 15 ריבאונדים ו-7 אסיסטים). פרט לדאן שהצטיין אצל המארחת, יונתן מור תרם 22 ו-11 כדורים חוזרים וג'ימי הול עם 21 ו-13.

משחקים נוספים:

מכבי הוד השרון - הפועל רמת גן 84:72

אליצור קרית אתא - מכבי רעננה 83:101

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully