וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "שיחקנו פחות טוב, מה שחשוב הן שלוש הנקודות"

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 21:07

ישראל סימנה וי אחרי 1:2 קשה על לטביה: "ידענו שהדרך שלהם להפתיע היא במצבים נייחים ושילמנו מחיר זול של ספיגה אחת"

הנבחרת הצעירה של ישראל התקשתה הערב (שלישי) נגד לטביה החלשה באצטדיון המושבה, אבל שער ניצחון בדקה ה-88 העניק לה 1:2 חשוב. החבורה של אלון חזן אמנם שמטה יתרון וספגה במצב נייח, אבל בסופו של הערב שמרה על המקום השני במוקדמות יורו 2023.

עידו שחר שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל עם עומרי גנדלמן מול קווין שאדה שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. Christof Koepsel, GettyImages
שם את ההפסד לגרמניה מאחור. שחר/GettyImages, Christof Koepsel

חזן סיכם: "ידענו שלטביה תנסה להביך אותנו בהתקפות מתפרצות, אבל הייתה לה רק אחת כזו. כשאתה הולך לשחק נגד יריבה נחותה, אתה חייב לשים את כל הכלים. לצערי אין לנו יותר מדי התקפיים, אבל ניסינו עד הדקה האחרונה ומה שחשוב זה שהשחקנים לא ויתרו. שיחקנו פחות טוב, אבל עדיין לא ויתרנו".

חזן הוסיף: "הייתי מאוד מתוסכל אחרי הספיגה שלנו במצב נייח. זו לא מחלה, צריך להודות על האמת - כשיש יריבה עם 3-4 שחקנים מעל 1.95 ברחבה שלך אתה צריך להיות מרוכז. ידענו שהדרך היחידה שלהם להפתיע היא במצבים נייחים ולשמחתי שילמנו מחיר זול של ספיגה אחת. מה שחשוב הן שלוש הנקודות בקופה".

עידו שחר שכבש את שער הניצחון: "אני שמח מאוד על השער, אבל הרבה יותר חשוב שניצחנו. יש פה חבורה של גברים שמאמינה בעצמה ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף. כמובן שההפסד לגרמניה היה מאכזב, אבל יום אחר כך שמנו את זה מאחורינו. אנחנו רוצים לנצח את הונגריה וסן מרינו בחודש הבא. מכבי תל אביב? זה המועדון הכי גדול בארץ ואני שמח להיות בו. יש תחרות גדולה על ההרכב ואני מקווה לשחק יותר בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully