וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקבוצות ישחררו שחקנים לנבחרות רק שבוע לפני פתיחת המונדיאל

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 19:52

ב"ל'אקיפ" חשפו מזכר ששוגר להתאחדויות באירופה. מכיוון שהטורניר בקטאר יתקיים באמצע העונה, הנבחרות לא יוכלו לערוך הכנה ראויה

"ל'אקיפ" הצרפתי מדווח היום (שלישי) שקבוצות ברחבי העולם יחוייבו לשחרר שחקנים לנבחרות שלהם רק שבוע לפני פתיחת מונדיאל 2022. מדובר בחדשה מרעישה שמשמשת עוד נדבך בפארסה של פיפ"א, שנקראת "מונדיאל 2022 בקטאר".

הנבחרות המשתתפות בגביעים העולמיים בדרך כלל מתכנסות כחודש לפני שריקת הפתיחה, עורכות 3-4 משחקי הכנה ועובדות על הגיבוש והחיבור של חברי הסגל. הפעם, זה יראה לגמרי אחרת. לפי האתר הצרפתי, ההתאחדויות לכדורגל באירופה קיבלו כבר בחודש יולי מזכר לפיו על הקבוצות יהיה לשחרר שחקנים עד ה-14 בנובמבר, כשהמונדיאל ייצא לדרך ב-21 בנובמבר.

אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה מול קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת. GettyImages
עוד פארסה לקראת הטורניר ב-2022/GettyImages

מונדיאל 2022 יתקיים באופן יוצא דופן באמצע העונה, בגלל שבקיץ חם מדי מכדי לשחק בקטאר. הליגות ייפסקו למשך 3-4 שבועות והמחזור האחרון לפני הפגרה, יתקיים כשבוע בלבד לפני שהטורניר ייצא לדרך.

מאז שקטאר נבחרה לארח את הגביע העולמי, עלו עוד ועוד דיווחים על סקנדלים. מסיפורים על שוחד בחירות שניתן לבעלי זכות הצבעה שבחרו במדינה מהמפרץ, ועד דיווחים על אלפי פועלים שנהרגו במהלך בניית האצטדיונים והמתקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully