וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתנו, תקבלו: מה צריך כדי שרוטנשטיינר יישאר?

12.10.2021 / 16:26

גורם בהתאחדות רמז כי "אם השחקנים רוצים שהמאמן יישאר, כדאי להם שהנבחרת תסיים לפחות במקום השלישי. אם לא הניצחונות על סקוטלנד וסלובקיה לפני שנה, הוא היה עוזב כבר אז. הקלישאה שאתה טוב כמו המשחק האחרון שלך תופסת גם כאן"

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון אמנם הבהיר שלא יעסוק בסוגיית מאמן הנבחרת עד שיסתיים קמפיין מוקדמות המונדיאל בחודש הבא, אבל גורם בכיר בהתאחדות לכדורגל, רמז היום כי אם שחקני הנבחרת מאוחדים סביב וילי רוטנשטיינר וחפצים בהישארותו כמאמן הנבחרת גם בקמפיין הבא של מוקדמות היורו, הם צריכים קודם לנצח הערב את מולדובה ויותר מכך לדאוג כי שלושת המשחקים שנותרו לנבחרת יסתיימו לפחות עם ניצחונות על מולדובה ואיי פארו ועם תיקו חוץ מול אוסטריה.

"אנשים שכחו מה היה לפני שנה. הרי בתום ההפסד לסקוטלנד עם הפנדל המוחמץ של ערן זהבי הרוב כתבו ואמרו שווילי סיים ואז הגיע הניצחון על סלובקיה בחוץ ובעיקר הניצחון על סקוטלנד בבית והותירו טעם מתוק בפה מקמפיין ליגת האומות, מה שהוליד את הבחירה בוילי גם למוקדמות המונדיאל האלה", תיאר גורם בהתאחדות לכדורגל.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם אלי דסה. Ian MacNicol, GettyImages
השחקנים בעדו. רוטנשטיינר עם דסה/GettyImages, Ian MacNicol

"ברור שהיה משקל גם לעובדה שלווילי היה כבר חוזה, אבל אם הנבחרת לא היתה מסיימת עם שני הניצחונות ההם, לא היה לווילי צ'אנס להמשיך. אין מה לעשות, בסוף הקלישאה על זה שאתה טוב כמו המשחק האחרון שלך, תופסת בקבוצות וגם בנבחרת. מי שרוצה את וילי בנבחרת לעוד שנתיים, כדאי לו לדאוג שהנבחרת תסיים עם ראש למעלה ועם עדיפות כמובן לפחות למקום שלישי לפני אוסטריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully