וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט: נשיא פיפ"א הציע שישראל תארח מונדיאל עם מדינות האזור

ראש הממשלה הודיע שנפגש עם ג'יאני אינפטינו: "נשיא פיפ"א העלה את הרעיון כי ישראל תיקח חלק, בנוסף עם מדינות האזור ובראשון איחוד האמירויות, באירוח משחקי המונדיאל ב-2030"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (שלישי) עם נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, בלשכת רהש הממשלה בירושלים. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי "בנט בירך את נשיא פיפ"א לרגל ביקורו הראשון בישראל. בשיחתם, העלה נשיא פיפ"א את הרעיון כי ישראל תיקח חלק, בנוסף עם מדינות האזור ובראשון איחוד האמירויות, באירוח משחקי המונדיאל בשנת 2030".

כידוע, זו לא תהיה הפעם הראשונה שבה הטורניר מתקיים במספר מדינות, וב-2026 הטורניר יתקיים בארה"ב, קנדה ומקסיקו.

ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט לצד נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו. משרד ראש הממשלה, אתר רשמי
ב-2030 בישראל? אינפנטינו/אתר רשמי, משרד ראש הממשלה

לפני כן גם הפילנתרופ ואיש העסקים היהודי סילבן אדמס חשף: "נפגשתי אתמול עם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו ואנו בוחנים את האפשרות להביא את המונדיאל לישראל בשנת 2030". עוד אמר אדמס: "יחד עם השותפים שלנו באיחוד האמירויות, אני מוכן להיות המוביל של האירוע הזה. גביע הכדורגל העולמי בישראל יהיה האירוע הגדול ביותר במדינה בשנים האחרונות. בנוסף אנו בוחנים אפשרות לקיים אליפות כדורגל במזרח התיכון בהשתפפות ישראל ומדינות ערב בחסות פיפ"א".

הפילנתרופ אדמס ידוע בכך כמי שהביא אירועי ספורט ותרבות גדולים לישראל המשודרים למיליוני צופים ברחבי העולם, כדוגמת תחרות הג'ירו דה-איטליה, משחק הכדורגל של נבחרת ארגנטינה נגד אורוגוואי וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully