וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: הפועל אילת בבולגריה, גלבוע/גליל אצל רג'יו אמיליה

12.10.2021 / 11:35

הנציגות הישראליות יחלו את השתתפותן בשלב הבתים במפעל: הקבוצה הדרומית תתארח אצל רילסקי ספורטיסט (19:00) לאחר שאיבדו את בן קרטר שגמר את העונה. סגנית האלופה תקווה להימנע מתבוסה באיטליה (21:30)

הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל יחלו מחר (רביעי) את השתתפותם בשלב הבתים של היורופקאפ. הקבוצה הדרומית, שהודחה ממוקדמות ליגת האלופות והגיעה ליורופקאפ, תשחק בבולגריה נגד רילסקי ספורטיסט, ואילו סגנית האלופה מגן נר תשחק במשחק חוץ קשה באיטליה נגד רג'יו אמיליה. המטרה היא לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית כדי לעלות לסיבוב השני.

רילסקי ספורטיסט - הפועל אילת (19:00)

הקבוצה של אריאל בית הלחמי רוצה לרשום עונה טובה גם במסגרת האירופית, והיא נראית טוב מאוד במשחקיה במסגרת המקומית עד כה. אחרי הניצחון היפה על עירוני נס ציונה גילו באילת כי בן קרטר גמר את העונה אחרי שקרע את הרצועה הצולבת, ובקבוצה מחפשים לו מחליף בימים אלה. למרות העובדה שלא קלע, במועדון היו מרוצים מהיכולת של ונגליס מנדזריס נגד נס ציונה, ובמיוחד מההצגה של צמד הגארדים רועי הובר ובריון אלן. אילת הגיעה כבר אתמול לבולגריה, ותחזור לישראל רק ביום חמישי בערב, בתקווה שתוכל לחזור עם הניצחון.

שחקן הפועל אילת בריון אלן. דני מרון
כיכב במחזור הפתיחה. בריון אלן/דני מרון

רילסקי ספורטיסט פותחת עונה באירופה במטרה להשיג את אחד הכרטיסים לשלב הבא. הקבוצה פתחה את העונה בבולגריה עם ניצחון גדול, ומגיעה עם ביטחון לקראת אילת. השמות המוכרים בקבוצה הם של הסנטר ג'יימס פדג'ט, ששיחק בעונה שעברה במכבי רעננה מהלאומית, לצד הפורוורד טריי פורטר שהגיע מטורקיה, הרכז ברנדון בראון שמשחק כמה שנים במועדון והמתאזרח של נבחרת ארמניה איי ג'יי האס. בין השחקנים המקומיים בולט הגארד פבלין איבנוב, שחקן הנבחרת.

עוד בוואלה!

דני פרנקו: "נדאג שלהבא יהיה הרבה יותר קשה לקחת מאיתנו משחקים"

לכתבה המלאה

רג'יו אמיליה - הפועל גלבוע/גליל (21:30)

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה להפועל באר שבע, וכשהיא מציגה יכולת לא מספיק טובה מפתיחת ההכנה, גלבוע/גליל פותחת את היורופקאפ במשחק בו כל תוצאה מלבד הפסד משמעותי תהיה מפתיעה ומעודדת. גיא קפלן צפוי להמשיך להסתדר ללא הזרים ג'ו צ'ילי וקיילב ווסון כשהשניים צפויים לעזוב את המועדון בתקופה הקרובה, ויקווה שטבילת האש האירופית תהיה טובה.

יותם חנוכי שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
סגנית האלופה תימנע מתבוסה? יותם חנוכי/דני מרון

רג'יו אמיליה פתחה את העונה טוב באיטליה עם שני ניצחונות משלושה משחקים, ומכוונת לפלייאוף במדינתה. בקבוצה שני שמות מוכרים - אנדראה צ'ינצ'ריני המנוסה (35) שהגיע הקיץ ממילאנו ובריאנט קרופורד ששיחק לפני מספר שנים בגלבוע. מלבד השניים השחקנים הבולטים הם מיקאל הופקינס שהגיע מלובליאנה, הפורטו ריקני סטיבן תומפסון, הלטבי ארטורס שטראולינס והליטאי אוסלוודס אוליסביצ'יוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully