וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצוות הושלם: נדב זילברשטיין ישמש כעוזר מאמן נבחרת ישראל

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 11:16

גיא גודס בחר באקס עירוני נס ציונה כעוזרו, יחד עם דרור כהן שימשיך בתפקיד: "מודה לו לאנשי איגוד הכדורסל על האמון, אעשה הכל כדי לעזור לנבחרת להצליח", אמר זילברשטיין

הצוות המקצועי של נבחרת ישראל הושלם היום (שלישי) כשנדב זילברשטיין מונה לעוזר המאמן. גיא גודס, שהוצג כמאמן הראשי לאחרונה, בחר בזילברשטיין שיצטרף אליו ולדרור כהן, שנשאר בתפקיד. הסקאוט יהיה יואב שמיר. עבור זילברשטיין (47) זה לא יהיה תפקיד ראשון באיגוד הכדורסל, שכן בעבר הוא שימש כמאמן ראשי בנבחרת הקדטים ובנבחרת עד גיל 14 וכעוזר מאמן בנבחרת הנוער.

עם מינויו אמר זילברשטיין: "אני רוצה להודות לגיא גודס ולאנשי איגוד הכדורסל על האמון. זו זכות גדולה עבורי להיות חלק מנבחרת ישראל ואעשה הכל כדי לעזור לנבחרת להצליח במשימות העומדות בפניה". בזאת הושלם צוות הנבחרת. מנהל הנבחרת נשאר מוטי דניאל, מאמן הכושר רימון יבזורי, רופא ד"ר ניב דריאנגל, פיזיוטרפיסט עידו דנה, איש משק יוסי שי.

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. קובי אליהו
הצטרף לצוות של גודס. נדב זילברשטיין/קובי אליהו

הנבחרת תתכנס ביום שני ה-22 בנובמבר וכעבור שלושה ימים תארח בדרייב אין את פולין במשחק הראשון של מוקדמות גביע העולם 2023. למחרת המשחק הזה הנבחרת תמריא לאסטוניה, שם תפגוש ביום ראשון ה-28 בנובמבר את הנבחרת המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully