וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל לקראת מנרסה: "בסוף מה שמעניין זו התוצאה"

12.10.2021 / 17:32

מאמן הפועל ירושלים התייחס למשחק הקרוב בליגת האלופות של פיב"א מול הספרדים, וגם לפתיחת העונה: "למדנו כמה דברים"

הפועל ירושלים תמשיך מחר (רביעי, 21:00) את העונה האירופית שלה כשתארח את בקסי מנרסה במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א. האדומים הפסידו במשחק הראשון של העונה לקרשיאקה בבית, בעוד היריבה הספרדית גברה על סטאל אוסטרוב בספרד.

בירושלים מגיעים למשחק אחרי הניצחון החשוב על הפועל גליל עליון בפתיחת העונה בחוץ. הקבוצה יצאה מהמשחק חבולה יותר ממה שנכנסה אליו אחרי שהרכז הצעיר יובל שניידרמן שבר את כף ידו וייעדר שישה שבועות מפעילות. מצד שני במועדון מעריכים כי אנתוני בנט, שלא שיחק בכפר בלום בשל פציעה בקרסול, יהיה בסגל למשחק נגד הספרדים.

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מתכונן למשחק מול מנרסה. עמיאל/ברני ארדוב

במסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול הספרדים אמר מאמן ירושלים אורן עמיאל: "משחק נגד קבוצה מאומנת על ידי מאמן שאני מכיר ומאוד מעריך. מדובר בקבוצה מאוד מאתגרת, סגנון המשחק שלהם מהיר, ואני מקווה שהפעם נוכל לסיים את המשחק כמו שצריך ושהתוצאה תהיה לטובתנו. הם שיחקו כבר שישה משחקים רשמיים, בעוד אנחנו קבוצה חדשה שמתחילה מאפס - אבל זה לא מעניין אף אחד. צריך למצוא את הדרכים לנצח. נמצא דרכים להתמודד, בסוף צריכים להביא תוצאה".

על המשחק האחרון של קבוצתו בליגה מול גליל עליון: "אני חושב שלמדנו כמה דברים על עצמנו, על הדברים שאנחנו עושים יותר טוב ופחות טוב. חשבנו פעמיים מבור שחפרנו לעצמנו. אני למדתי להנות מהניצחונות הקטנים".

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל חוגג. לילך וייס רוזנברג
"למדתי להנות מהניצחונות הקטנים". אדם אריאל/לילך וייס רוזנברג

כזכור, שיטת המשחקים בליגת האלופות שונתה בעונה הנוכחית וכדי לא לסיים את דרכם כבר בשלב הבתים המוקדם, תצטרך ירושלים לתפוס את אחד משלושת המקומות הראשונים בבית, כשהם יודעים שאם לא יצליחו לגבור על הספרדים בבית, הם צפויים להיכנס למלחמה נגד אוסטרוב הפולנית על המקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully