וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו ודמבלה שבו להתאמן, סימני שאלה בברצלונה בנוגע לסטרלינג

שני הפצועים שבו למסגרת הקבוצתית, המועדון יפעל להבאת האנגלי רק אם דמבלה יעזוב בקיץ. בקטאלוניה תהו: האם שחקן מנצ'סטר סיטי יכול לשחק עם ממפיס ופאטי? אראוחו בספק לקלאסיקו

ברצלונה יצאה לפגרת הנבחרות במומנטום הכי גרוע שאפשר, כאשר הובסה 3:0 על ידי בנפיקה בליגת האלופות והפסידה 2:0 לאתלטיקו מדריד. עם זאת, לקראת החזרה מהפגרה הקטאלונים קיבלו בשורות טובות שעשויות לסייע להם לעשות את מה שלא הצליחו בשני המשחקים האחרונים - להבקיע.

ללא נציגיה בנבחרות השונות, הקבוצה של רונאלד קומאן ממשיכה בהכנות לקראת משחק הבית הלא פשוט נגד ולנסיה (ראשון, 22:00), ואל האימון שנערך אתמול (שני) הצטרפו לראשונה שני המחלימים - עוסמאן דמבלה וסרחיו אגוארו. הצרפתי נפצע במהלך היורו ועדיין לא שותף העונה, בעוד הארגנטינאי אפילו לא הספיק לערוך את הופעת הבכורה במדי קבוצתו החדשה. טרם ברור אם השניים יהיו כשירים כבר למפגש נגד העטלפים.

לצד החזרה של שני הפצועים, ברצלונה קיבלה בשורות לא טובות מדרום אמריקה עם פציעתו של הבלם רונאלד אראוחו, שנפגע בתבוסה של אורוגוואי 3:0 לארגנטינה. בעקבות הפציעה בירך, אראוחו צפוי להיעדר כשבועיים, יחמיץ את המשחק הקרוב של נבחרתו נגד ברזיל, והוא גם נמצא בספק גדול לקלאסיקו נגד ריאל מדריד בעוד 12 ימים.

במקביל, ברצלונה ממשיכה ללטוש עיניים לגבי חיזוק אפשרי לקבוצה. שמו של ראחים סטרלינג עלה פעם נוספת לכותרות בספרד בעקבות סירובו להאריך חוזה במנצ'סטר סיטי. עם זאת, אלופת אנגליה מסרבת בשלב זה למכור אותו בינואר. מנהלה הספורטיבי של ברצלונה, מתאו אלמני, צפוי לפעול לצירופו של האנגלי רק בקיץ ורק במידה שדמבלה יעזוב.

ב"מונדו דפורטיבו" העלו סימני שאלה בנוגע לשילובו של סטרלינג בקבוצה, שכן בניגוד לדמבלה שמשחק באגף ימין, האנגלי משחק באגף שמאל אותו כבר מאיישים שניים מהכוכבים הגדולים של הקבוצה - ממפיס דפאי ואנסו פאטי. התהיה לא עלתה רק בנוגע לשיתוף הפעולה של סטרלינג עם שני שחקני האגף, אלא גם לגבי סדר העדיפויות של המועדון, שיותר זקוק לרכש בעמדות אחרות.

פרנק קסייה שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
על הכוונת של חמש קבוצות. קסייה/רויטרס

שחקן נוסף אחריו עוקבת ברצלונה הוא קשרה של מילאן, פרנק קסייה. שחקן נבחרת חוף השנהב מסיים חוזה בקיץ הקרוב וכל הסימנים מעידים על כך שהוא יעזוב בסיום העונה כשחקן חופשי. כך, ברצלונה תוכל להחתימו ללא דמי העברה, בדומה לכל ההחתמות שביצעה בקיץ האחרון. קשר הרוסונרי לא ממהר לקבל החלטה בנוגע ליעד הבא שלו, כאשר ארבע קבוצות גדולות נוספות גם כן נמצאות בעקבותיו: אתלטיקו מדריד, פריז סן ז'רמן, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully