וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "חיכו לסקוטלנד כדי להוציא הכל". גוטליב שוחרר מהסגל

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 14:56

המאמן ענה לביקורות אחרי סקוטלנד: "לא אומרים שום דבר ענייני, חשוב שעשיתי עבודה טובה". הבלם ייעדר נגד מולדובה (21:45) לאחר שלא חש בטוב

נבחרת ישראל: וילי רוטנשטיינר וביברס נאתכו במסע"ת לקראת מולדובה/צילום: שי מכלוף. עורך וידאו: ניר חן

שחקני נבחרת ישראל עדיין לא באמת עיכלו את ההפסד בסקוטלנד. הבכירים, כמו ערן זהבי וביברס נאתכו, מדברים אל השחקנים, מנסים שלא ייצמדו יותר מדי לניתוחי הכישלון בתקשורת ורוצים לשמור אותם חזקים כדי לסיים את הקמפיין בצורה מכובדת.

אגב, בניגוד לשחקנים הבכירים, וילי רוטנשטיינר לא שקט. הוא קורא ושומע את הביקורות עליו והכותרות לפיהן לא ימשיך ולא אוהב את הזלזול בו ואף נשמע אומר ליד שחקנים כי "לא אומרים שום דבר ענייני או מקצועי, כאילו חיכו למשחק הזה להוציא את הכל, אני עדיין חושב שעשיתי עבודה טובה מאוד עם הנבחרת".

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
שומע את הביקורות. רוטנשטיינר/אודי ציטיאט

בצד המקצועי, לקראת המשחק הערב נגד מולדובה, המאמן לא תירגל 11 ורצה לראות בכלל באימון המסכם מי מהשחקנים מוכן פיזית ומנטאלית. המאמן גם רוצה לראות את ליאל עבדה, אך את ההרכב הוא יקבע רק בסמוך למשחק. בשעות הצהריים התעצמה המצוקה ההגנתית בסגל של וילי רוטנשטיינר, לאחר שבלם הפועל תל אביב אדי גוטליב שוחרר מהסגל מכיוון שלא חש בטוב.

בהתאחדות הדגישו אתמול כי היו"ר אורן חסון לא יתעסק בנושא מאמן הנבחרת עד לאחר סיום הקמפיין, כשבמקביל הוא מוצף בכאלה המנסים לקדם מאמנים אחרים לתפקיד, ישראלים וזרים. יחד עם זאת, בסביבת היו"ר בהתאחדות יש לא מעט שלוחצים עליו לסיים את ההתקשרות עם האוסטרי.

עוד בוואלה!

נאתכו: "בישראל אוהבים להרים כדי שהנפילה תהיה כואבת יותר"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. מאור אלקסלסי
לא חש בטוב ושוחרר מהסגל. גוטליב/מאור אלקסלסי

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איאד אבו עביד, ניר ביטון, אדי גוטליב, סאן מנחם, דור פרץ, ביברס נאתכו, מנור סולומון, מונס דאבור (ליאל עבדה), ערן זהבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully