וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון בשלב הבא אחרי עוד דרמה, סן פרנסיסקו שוב ביתרון

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 8:39

הרד סוקס רשמו ווקאוף נוסף, גברו 5:6 על טמפה ביי ועלו ל-ALCS. הג'איינטס ניצחו 0:1 ב-LA את הדודג'רס, אטלנטה מובילה על מילווקי אחרי 0:3 מהומראן של ג'וק פידרסן

פלייאוף ה-MLB נמשך הלילה במלוא המרץ, כאשר בוסטון עלתה ל-ALCS אחרי עוד ניצחון דרמטי על טמפה, ואילו אטלנטה וסן פרנסיסקו טיפסו ליתרון 1:2 בסדרות שלהן ב-NL. משחק 4 בין הווייט סוקס ליוסטון נדחה בגלל גשם ויתקיים הערב (21:07).

אטלנטה - מילווקי 0:3 (1:2 לאטלנטה בסדרה)

הברייבס השלימו מהפך ובפעם השלישית בסדרה, הוכיחו שיש להם מה למכור מול מילווקי, למרות שהם קרטעו את דרכם לפוסטסיזן. שני המגישים הפותחים עשו את עבודתם נאמנה, עד שבאינינג החמישי הצליחו המארחים לשים שני שחקנים על הבסיסים וג'וק פידרסן, אקס נבחרת ישראל למי ששואל, ירה הומראן בן שלוש ריצות, היחידות שהושגו במשחק כולו. איאן אנדרסון (5 אינינגים, 6 סטרייקאאוטים, רק 3 חבטות חובה) כיכב על הגבעה עבור הברייבס יחד עם הבולפן ואטלנטה תנסה לסגור עניין בבית הלילה (0:15).

בוסטון - טמפה ביי 5:6 (בוסטון ניצחה 1:3 בסדרה ועלתה ל-ALCS)

רבים סימנו את הרייז, סגני האלופים מהעונה שעברה, כקבוצה הטובה ב-AL, אבל את בוסטון הלוחמנית זה לא עניין ואחרי שהגרביים חזרו מפלורידה עם יתרון הביתיות, הם שוב השיגו ניצחון בווקאוף בפנווי פארק, כדי לעלות לשלב הבא. בוסטון שמה חמש ריצות באינינג השלישי, כולל שלוש מהומראן של רפאל דברס, אבל טמפה לא ויתרה ושתי ריצות באינינג השמיני השלימו את הקאמבק כל הדרך ל-5:5. באינינג הבא הרד סוקס הביאו את גיבור ליל אמש כריסטיאן ואסקס עד לבסיס השלישי והשחקן הכי חם בסביבה, קיקה הרננדס, סיפק את חבטת ההקרבה המכריעה ששלחה הביתה את הריצה המנצחת.

לוס אנג'לס דודג'רס - סן פרנסיסקו 1:0 (1:2 לג'איינטס בסדרה)

הלילה ננעל עם קרב מגישים נהדר בעיר המלאכים, אשר בסיומו הג'איינטס השיבו לעצמם את היתרון בסדרה מול האלופה. האורחים השיגו רק שלוש חבטות לאורך המשחק כולו, אבל אחת מהן, של אוון לונגוריה באינינג החמישי, הלכה ליציע והכריעה. מקס שרצר סיפק 7 אינינגים כבירים עם 10 הכשות, אך רשם את ההפסד בעוד אלכס ווד והבולפן של האורחים בולמים כל ניסיון קאמבק וההגנה מתעלה - בעיקר ברנדון קרופורד, שבאינינג השביעי הציל ריצה בטוחה עם קפיצה מרהיבה לחטבה של מוקי בטס. הדודג'רס, שחייבים ניצחון כעת, יארחו הלילה (4:07) את משחק 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully