וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעזוב את לאס וגאס: ג'ון גרודן התפטר בעקבות חשיפת מיילים פוגעניים

עודכן לאחרונה: 12.10.2021 / 7:10

אחרי קצת פחות מארבע שנים בתפקיד המאמן עזב, לאחר שהניו יורק טיימס הציג שורת הודעות ששלח לאורך שנותיו ב-ESPN, ובהן אמירות הומופוביות, מיזוגניות וגזעניות: "הכוונה מעולם לא הייתה לפגוע במישהו", מסר. במאנדיי נייט: קאמבק משוגע לבולטימור מול אינדיאנפוליס

מאמן אוקלנד ריידרס ג'ון גרודן. AP
נגמר הרבה לפני התכנון. גרודן/AP

לפני כמעט ארבע שנים חזר ג'ון גרודן לריידרס בקול תרועה רמה, עם חוזה לא שגרתי ל-10 שנים תמורת 100 מיליון דולר ושליטה מוחלטת בנעשה במועדון. אלא שהלילה (בין שני לשלישי), כל זה נגמר בפתאומיות וגרודן התפטר מתפקידו בעקבות חשיפתם של שלל אימיילים ששלח בעבר, כאלו שכללו אמירות גזעניות, הומופוביות ומיזוגניות.

"אני אוהב את הריידרס ולא רוצה להוות הסחת דעת. אני מודה לכולם ומצטער. הכוונה שלי מעולם לא הייתה לפגוע במישהו", מסר גרודן בהצהרה קצרה לאחר התפטרותו.

הוא נפגש עם הבעלים מארק דייויס והודיע לו על ההחלטה, כאשר עוזרו ריץ' ביסאקיה יהיה כעת המאמן הזמני של לאס וגאס, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, אך הפסידה את שני משחקיה האחרונים. המבחן הראשון שלו יהיה ביום ראשון הקרוב בדנבר.

המיילים של גרודן נחשפו על ידי ה"ניו יורק טיימס" והם נשלחו במשך כשבע שנים. זה היה השלב השני בחשיפת הפרשייה, לאחר שלפני כמה ימים צץ אימייל ששלח גרודן ב-2011, במהלך השביתה בליגה ובו כתב שלמנהל ארגון השחקנים, דמוריס סמית' האפרו-אמריקאי, יש "שפתיים בגודל של צמיגי מישלן". המאמן עוד סיפק הסבר לא משכנע לאחר הפרסום, אך החשיפה השנייה כבר לא השאירה לו מקום לתמרון.

במיילים החדשים, כך לפי הטיימס, גרודן כתב לנשיא לשעבר של וושינגטון פוטבול טים, ברוס אלן, כי הקומישינר רוג'ר גודל לא היה צריך ללחוץ על ג'ף פישר (שאימן אז את סנט לואיס ראמס. הרבה השתנה מאז) "לבחור queers", מילת גנאי להומוסקסואלים, כשהוא מתכוון לבחירתו של מייקל סאם, השחקן שהתפרסם כמי שיצא מהארון בעודו פעיל. גרודן עבר באותם ימים כפרשן בכיר במאנדיי נייט פוטבול של ESPN, אחרי קריירת אימון מצליחה עם הריידרס וטמפה ביי, אותה הוביל לזכייה בסופרבול.

*** בצל הדרמה, המחזור החמישי ננעל הלילה עם דרמה משלו, כאשר בולטימור (1:4) עשתה קאמבק ענק מול אינדיאנפוליס (4:1) וניצחה בביתה 25:31 בהארכה.

הקולטס נראו בשליטה מוחלטת ועלו ל-3:22 ברבע השלישי ו-9:25 כאשר נותרו רק 12 דקות לסיום, אבל למאר ג'קסון מצא את מארק אנדרוס פעמיים באנדזון, כולל 39 שניות לתום הזמן החוקי ואז את "הוליווד" בראון לטאצ'דאון המנצח בתוספת הזמן בתום דרייב מושלם. אינדי שמטה לראשונה בתולדותיה יתרון של 16 נקודות ברבע האחרון, אחרי 120 משחקים כאלו אותם ניצחה.

למאר ג'קסון הפציץ עם 37 מ-43, 442 יארד, ארבעה טאצ'דאונים ופאמבל, וגם רץ ל-62 יארד. אנדרוס תפס ל-147 וצמד, בראון ל-125 וצמד משלו. מנגד, קרסון וונץ גם היה מצוין עם 402 יארד, צמד טאצ'ים ופאמבל. ג'ונתן טיילור רץ ל-53 יארד, תפס 116 וסיפק טאצ'דאון קרקעי ואווירי שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully