וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר השתווה לקלינסמן: "מקווה להיות בכושר טוב גם במונדיאל"

כוכב גרמניה שבישל פעמיים ב-0:4 על צפון מקדוניה עלה למקום ה-6 בכל הזמנים במספר ההופעות בנבחרת: "אוהב לשחק עם המדים הלאומיים". פליק מרוצה, גורצקה: "אין מתאים יותר מהאנזי לתפקיד"

נבחרת גרמניה רשמה אמש (שני) הישג אדיר, כשהפכה לנבחרת הראשונה שמעפילה למונדיאל 2022 שייערך בקטאר. המאנשאפט שנמצאים בכושר מדהים רשמו ניצחון חמישי ברציפות תחת האנזי פליק, הפעם 0:4 על צפון מקדוניה.

בחמשת משחקיה האחרונים בקמפיין המוקדמות, ספגו הגרמנים רק פעם אחת, ב-1:2 על רומניה. פרט לכך כבשו לא פחות מ-18 שערים.

צפו ב-0:4 הגדול של גרמניה

תקציר: צפון מקדוניה - גרמניה 4:0/ספורט1

תומאס מולר, שאמנם לא מצא את הרשת של הצפון מקדונים אך בישל פעמיים, רשם לעצמו עוד נקודת ציון מכובדת, כשהשתווה ליורגן קלינסמן במקום ה-6 בטבלת ההופעות בנבחרת, עם 108 הופעות בינלאומיות. פיליפ להאם (113 הופעות), בסטיאן שוויינשטייגר (121 הופעות), לוקאס פודולסקי (130 הופעות), מירוסלב קלוזה (137 הופעות) ולותר מתיאוס הראשון (150 הופעות) מקדימים אותו ברשימה היוקרתית.

"קשה להסביר את זה, אבל לשחק עבור נבחרת גרמניה זה דבר מאוד מיוחד", הודה מולר. "אני אוהב את זה, וכולם יודעים בדיוק מה הם עושים והמאמן יודע מה הוא רוצה. אלו תחושות מצוינות עבורנו השחקנים. אם אמשיך לשחק עוד הרבה שנים בנבחרת? אני לא אוהב לחשוב קדימה, אלא רק על המשחק הבא. אתם יודעים מה קורה כשמתכננים תוכניות, נכון? כן, אני מקווה שגם בשנים הבאות אהיה בכושר מספיק טוב כדי לסייע הן לנבחרת והן לבאיירן מינכן. אני מקווה שזה יהיה גם במונדיאל עצמו, זו כמובן אחת המטרות שלי".

תומאס מולר, שחקן נבחרת גרמניה. Alex Grimm, GettyImages
הישג נאה. מולר/GettyImages, Alex Grimm

קאי האברץ, שכבש את השער הראשון בדקה ה-50 והוריד את מפלס הלחץ של הגרמנים, אמר: "אני חושב שאחרי השער שכבשנו שלטנו ללא עוררין במשחק". "אני שמח שניצחנו, למרות הקושי", הודה פליק. "אני חושב שהאנזי הוא האדם המתאים ביותר לתפקיד הזה", ציין לאון גורצקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully