וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיום ההפסד: עימות מכוער בין אוהדי הפועל תל אביב לכוחות האבטחה

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 23:45

חלק מאוהדי האדומים השליכו כיסאות לעבר המאבטחים, שהגיבו בגז מדמיע בסיום ההפסד 79:76 להרצליה. בוסקאליה מבסוט בחולון

מחזור הפתיחה בליגת העל הגיע לסיומו הערב (שני) ובמשחק המוקדם מבין השניים, הפועל חולון היממה את מכבי ראשון לציון עם 67:101 מרשים למדי, המשך ישיר לניצחון באיטליה בשבוע שעבר בליגת האלופות של פיב"א. במשחק הנוסף, ניצחה בני הרצליה 76:79 את הפועל תל אביב בתום דרמה גדולה, כאשר עימות מכוער פרץ בסיום האוהדים לכוחות האבטחה.

אוהדי הפועל תל אביב כדורסל. אדריאן הרבשטיין
עימות עם כוחות האבטחה בסיום ההפסד להרצליה. אוהדי הפועל תל אביב/אדריאן הרבשטיין

במהלך העימות, שהתרחש מחוץ לדרייב אין, סמוך ליציאה מחדרי ההלבשה, הושלכו כסאות גם מצד האוהדים וגם מצד המאבטחים ואף נפתח גז מדמיע כלפי האוהדים. המהומה החלה לאחר תקרית בין אחד המאבטחים למספר אוהדים במהלך המשחק, אותם אוהדים חיכו לו ביציאה מהאולם.

בשלב מסוים החלה תגרה בין האוהדים שהמתינו לאותו מאבטח שהצליח לצאת מהאולם, למאבטחים אחרים והאירוע עצמו יצא משליטה. לבסוף לאחר התערבות של כוחות נוספים, ביניהם חברי הנהלת הפועל תל אביב, האירוע הסתיים.

מאמן הפועל חולון מאוריציו בוסקאליה. דני מרון
נהנה מהאווירה וניצח לראשונה בליגה. בוסקאליה/דני מרון

המשחק השני עבר ללא עימותים. מאוריציו בוסקאליה, מאמנה האיטלקי של הפועל חולון, לא הסתיר את שמחתו מהניצחון: "האווירה הייתה מדהימה. לפני פתיחת המשחק ובסיום הייתי אמוציונאלי, זה הפעם הראשונה שאני כאן, אבל עכשיו אני רואה את הקבוצה שלי כאן באולם הביתי וזה היה מאוד נחמד. השחקנים רצו לשחק ככה מול הקהל, זו חוויה חדשה בגלל מה שהיה עם הקורונה".

מה עשה את ההבדל: "ברבע השני עשנו צעד קדימה בהגנת האחד על אחד. היינו בתוכנית המשחק, אבל פספסנו דברים בהגנה עד אז. זה הצעד הראשון שלקחנו, הצעד השני היה חלוקת הכדור. במחצית השנייה ממש צופפנו את הצבע טוב מאוד, שלטנו בריבאונד וזה הכריע את המשחק. הבאנו אנרגיות טובות מהספסל, גם שחקנים שירדו וחזרו. אהבתי את זה. עשינו עבודה טובה מאוד מול קלייברן וטי ג'יי וויליאמס. אנחנו עובדים בכל אימון על הגנה ומשקיעים הרבה אנרגיה. אנחנו ככה בכל יום, המשחק הוא המבחן של האימון. אנחנו שומרים על רמה גבוהה על ידי אימונים ברמה גבוהה, ואנחנו צריכים לעשות את זה בשביל להתחרות בשתי מסגרות, זה חשוב שהקבוצה שלנו תדע לשחק גם משחקים שונים, גם משחקים חלשים, גם משחקים טובים. אנחנו תמיד צריכים לחשוב על המהלך הבא, עובדים הרבה על הצד המנטאלי. זה רק ניצחון אחד והדרך ארוכה".

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס. לירון מולדובן
"הרגשנו גיהנום". גודס אחרי ההפסד לחולון/לירון מולדובן

מן העבר השני, המאמן המפסיד גיא גודס נשאל מהי הסיבה שקבוצתו הובסה כך: "יש הרבה סיבות שיכולות להיות קשורות. עשינו משחק אימון אחרון לפני עשרה ימים, שחקנים הצטרפו, המון דברים שיכולים להוביל לתוצאה הזאת. זה השפיע מבחינת מוכנות, כימיה, אגרסיביות וריכוז. חולון ברחו ברבע השני והיה לנו קשה מנטאלית לחזור. זה עשה את ההבדל. לפעמים הדרך לגן עדן עוברת בגיהנום ועברנו סוג של גיהנום היום. מבחינת הבדלי הרמות והביצוע, הם בכימיה מצוינת ואנחנו טלאי טלאי".

יכולת הזרים היום: "טי ג'יי לא הצליח להיכנס למשחק ולא היה פקטור. נצטרך יותר מצמד הגארדים שלנו, לקלייברן היה לי קשה לבוא בטענות כי אשתו נמצאת במצב חירום בחדר לידה והראש שלו לא היה כאן. חלק מהשחקנים ויתרו, הרגשנו גיהנום היום. הסטנדרטים שלי ושל המועדון גבוהים, מי שלא יעמוד בקצב הזה תהיה לו בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully