וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פיפ"א הגיע לישראל, אורן חסון: "לא עוסק בעתיד רוטנשטיינר"

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 16:26

ג'יאני אינפנטינו התארח בבית הנבחרות ואמר: "זה זמן מעודד לכדורגל בישראל". יו"ר ההתאחדות על האוסטרי: "טועה מי שחושב שהסתיים שלב המוקדמות"

אחרי ההפסד הכואב בשבת לסקוטלנד, בנבחרת ישראל רוצים לסיים בטעם טוב את חלון הנבחרות הנוכחי כאשר יארחו מחר (שלישי, 21:45) את מולדובה בבאר שבע. כאשר סוגיית עתידו של המאמן וילי רוטנשטיינר עומדת על הפרק, בהתאחדות לכדורגל רואים את החגיגה סביב האוסטרי מאז ההפסד בגלאזגו ולא מבינים על סמך מה נכתבים הדברים בעניין עתידו.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון אמר אתמול בדרך לישראל: "אני לא אעסוק במאמן עד שנסיים את קמפיין המוקדמות בחודש הבא. זה אפילו לא משהו שעולה אצלי במחשבה. יש לנו שלושה משחקים ומי שחושב ששלב המוקדמות הסתיים, טועה. אלה שלושה משחקים חשובים מאוד שיכולים עוד לקבוע דברים, אז אין מה לעסוק כרגע בעניין המאמן לפה או לשם. אני ממש לא בעניין הזה".

ג'יאני אינפנטינו נשיא פיפ"א עם אורן חסון יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נשיא פיפ"א הגיע לישראל. אינפנטינו עם חסון/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

בינתיים, יממה לפני המפגש נגד מולדובה, נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו נחת בישראל. הנשיא, שהגיע לישראל כאורח של ראשי המדינה התפנה לחתום בספר האורחים של הטרמינל הפרטי - פתאל טרמינל.

עם הגעתו, אינפנטינו עשה את דרכו יחד עם אורן חסון לבית הנבחרות בשפיים, כאשר במהלך פגישה הוצגו בפני אינפנטינו התוכניות האסטרטגיות של ההתאחדות לכדורגל והחזון לשנים הקרובות להמשך פיתוח הענף, תוך התמקדות בתשתיות, גידול מספר המשתתפים, בניית אקדמיות נוספות ומרכזי מצוינות, אימון, פיתוח צעירים וכדורגל נשים.

נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו. פתאל טרמינל, אתר רשמי
חתם בספר האורחים. אינפנטינו בפתאל טרמינל/אתר רשמי, פתאל טרמינל

אינפנטינו אמר: "אני שמח להיות בישראל והיתה לי שיחה נפלאה עם היו"ר אורן חסון והצוות הישראלי, שהציג בפני את החזון ואת האסטרטגיה לקדם את הכדורגל כאן לרמה הבאה ולהביא את בשורת המשחק לכל ילד וילדה. כדי להגיע לצמרת צריך להתחיל מהבסיס. החזון והאסטרטגיה כבר כאן, העבודה הקשה כבר החלה וזה זמן מעודד לכדורגל בישראל".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, סיכם את הביקור והודה לאינפנטינו על הגעתו לישראל: "תודה על התמיכה של פיפ"א לאורך כל הדרך וגם הבניין הזה כידוע לך, בית הנבחרות, נבנה בסיוע של פיפ"א. אני שמח על השיחה שלנו היום, ההתמקדות בדרכים בהן ניתן לקדם יחד את הכדורגל כאן והמחויבות שלך בהחלט מעודדת. פיפ"א סייעה לנו לא מעט ואני מקווה שנהנה מסיועה בפרויקטים השונים עליהם דיברנו. הנשיא הבטיח לנו בעבר כי יגיע לכאן עד סוף השנה והוא עמד במילתו. אני מקווה לביקורים נוספים שלו ושל אנשי פיפ"א לטובת המשך הפיתוח של הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully