וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם באנדורה: "זה הימור בטוח, הוא יעזור לנו מאוד"

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 20:07

הרכז בן ה-33 יפתח קדנציה שלישית בליגה הספרדית, הג'נרל מנג'ר מרוצה: "רצינו שחקן ותיק שיתרום לנו מהניסיון שלו"

גל מקל חתם היום (שני) באנדורה הספרדית עד לסיום העונה. הרכז, ששיחק בעונה שעברה במלאגה, יפתח קדנציה שלישית בליגה הספרדית, והעדיף את הצעת הקבוצה שמשחקת גם ביורוקאפ בבית אחד עם פרטיזן בלגרד של ים מדר ולבלואה מטרופוליטן של תומר גינת.

"רצינו שחקן ותיק שיתרום לנו מהניסיון שלו, ובמקרה הזה גל מקל הוא הימור בטוח", הודה הג'נרל מנג'ר של הקבוצה פרנססק סולנה. "הוא מכיר את הליגה הספרדית ואת היורוקאפ, וזה יעזור לנו מאוד".

מקל בן ה-33 נמצא באופן רצוף מחוץ לישראל מאז עונת 2017/18 אז חתם בגראן קנאריה. בעונה שעברה שיחק במלאגה, ולפני כן ברג'יו אמיליה מאיטליה וזניט סנט פטרסבורג הרוסית. הקריירה שלו מחוץ לישראל כוללת גם תחנות בבנטון טרוויזו, שנה וקצת ב-NBA במדי דאלאס מבריקס וניו אורלינס פליקנס, חצי עונה בניז'ני נובוגרוד ועוד עונה בכוכב האדום בלגרד.

אנדורה שיחקה במשך שנים בליגות הנמוכות בספרד עד שפרצה לליגה הראשונה בעונת 2014/15. אחרי שתי עונות בתחתית סיימה פעמיים בפלייאוף והחלה לשחק ביורוקאפ. בשיאה שיחקה בחצי גמר היורוקאפ בעונת 2018/19. את העונה הנוכחית פתחה עם ארבעה הפסדים עד שהשיגה ניצחון ביתי ביום ראשון על גראן קנאריה. את הקבוצה מאמן איבון נבארו הספרדי ובין השמות המוכרים נמצאים קודי מילר-מקינטייר, ששיחק עם מקל ברוסיה, אמין נואה שהגיע מוילרבאן, דרו קרופורד ששיחק בארץ בכמה קדנציות ושחקן נבחרת ספרד פאולי אוריאול.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully