וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "אנחנו עומדים בפני תקופה חשובה לכדורסל הנשים"

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 13:18

המאמן הנכנס של נבחרת ישראל דיבר במסיבת העיתונאים על כניסתו לתפקיד: "יש פה דור צעיר שרוצה לגדול ולהצליח. אני אנסה להביא מהנסיון שלי שיטעמו ויראו כמה שיותר קבוצות אירופיות"

קצת יותר משבוע אחרי שמונה לתפקיד מאמן נבחרת הנשים של ישראל לקראת יורובאסקט 2023 שייערך בארץ, שוחח היום (שני) שרון דרוקר עם התקשורת במסיבת עיתונאים שנערכה באיגוד הכדורסל.

"זו פעם ראשונה שלי כמאמן לאומי באגף הנשים", אמר דרוקר, "היו לי לבטים אם לקחת על עצמי את האתגר הזה ואני חושב שאנחנו עומדים בפני תקופה חשובה לכדורסל הנשים. מאז שקיבלתי את התפקיד אני בפגישות מרתוניות עם כל האנשים בענף, בעיקר עם השחקניות שרציתי לדבר עם כל אחת מהן, כדי לדעת ולהכיר את כל הבעיות ואת כל הדברים הטובים וגם להציג בפניהם את תכנית הפעולה של האיגוד שהולכת להיות פעילה גם תוך כדי העונה וגם בקיץ. המטרה היא שיהיה להם אבא באיגוד הכדורסל".

שרון דרוקר. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
שרון דרוקר/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

"יש פה דור צעיר שרוצה לגדול ולהצליח, אנחנו נעשה הכל כדי לתת את התנאים הכי טובים שילמדו ויצליחו", הוסיף המאמן, "הבנות לתחושתי מאוד נרגשות ורוצות, הן גם זקוקות לתמיכה ולהכוונה ולתשומת לב ואנחנו ניתן להן את זה על בסיס יומיומי. אני אנסה להביא מהנסיון שלי שיטעמו ויראו כמה שיותר קבוצות אירופיות, הדברים האלו יוכלו לתת לבנות המון כדי להפוך אותן לשחקניות טובות יותר. התחיל תהליך של שחקניות שמשחקות באירופה ובקולג', כולי תקווה שהענף יוכל לתת את הקפיצה קדימה".

דרוקר אמר על התנאים כי: "האיגוד נתן לנו מספיק זמן כדי לעשות דברים ולהתפתח כנבחרת. יש לנו מעל שנה וחצי, זה זמן בעיקר לשחקניות צעירות שגם טועמות את הליגה והיו קצת בעתודה. אנחנו נרגיש את זה שהן יתפתחו מאוד מהר, הן ילמדו ויהיו תחת הידיים שלנו. התקווה והרצון שלנו הוא להגיע ל-2023 אחרי שהן ישחקו עוד 8-10 משחקים בינלאומים, עם מערכת אימונים יותר רצינית ועמוסה, לשים עליהן יותר אחריות ואני מקווה שביולי 2023 הן יהיו הרבה יותר בשלות ונוכל לקצור את הפירות".

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי אמר במסיבת העיתונאים: "איגוד הכדורסל בשנים האחרונות עושה כל מאמץ על מנת לקדם את הכדורסל הנשי בישראל. זה לא סוד שמצבנו לא מזהיר בלשון המעטה. הצלחנו לארח שני בתים של אליפות אירופה ב-2023 כי אני רואה בזה הזדמנות לדחוף את הענף קדימה, וחשבנו לגייס למשימה הזו מאמן בעל שיעור קומה ואני שמח ששרון נענה לפנייתנו. אני בטוח ששרון יעשה הכל ואנחנו נעזור לו כי זו משימה לאומית. לא נותר לי אלא לאחל לכולנו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully