וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה נגד אופ"א: "רוצים רק כסף, לא אכפת להם מהשחקנים, אנחנו לא רובוטים"

עודכן לאחרונה: 11.10.2021 / 12:25

שוער בלגיה במתקפה בוטה על אופ"א ופיפ"א והעומס הבלתי אפשרי: "גביע עולמי ואליפות אירופה כל שנה? מתי ננוח? לעולם לא. כולנו ניפצע. אבל הם יכולים לכעוס כשקבוצות אחרות רוצות להקים סופר ליג"

טיבו קורטואה שוער נבחרת בלגיה. רויטרס
"חייבים להודות. שיחקנו רק כי זה מביא עוד כסף לאופ"א". קורטואה/רויטרס

שוער נבחרת בלגיה טיבו קורטואה תקף את ראשי אופ"א ופיפ"א וטען: "לא אכפת להם מהשחקנים, רק מהכסף לכיס שלהם". בלגיה נאלצה לשחק אתמול (ראשון) מול איטליה בקרב על המקום השלישי בליגת האומות (1:2 לאיטלקים), וקורטואה כעס על העומס הגדול על השחקנים, שנאלצו לשחק משחק מיותר וחסר חשיבות או משמעות.

"לא אכפת להם מהשחקנים, אכפת להם רק מהכיס שלהם", אומר קורטואה, שוער ריאל מדריד, ששוב שומע תוכניות על קיום מונדיאל פעם בשנתיים, דבר שיגביר עוד יותר את העומס על שחקנים וימנע מהם מנוחה וזמן התאוששות לגופם, "זה רע מאוד שלא מדברים על השחקנים. ועכשיו מדברים על גביע עולמי ואליפות אירופה כל שנה? מתי ננוח? לעולם לא".

איטליה גברה 1:2 על בלגיה במשחק על המקום השלישי בליגת האומות

תקציר: איטליה - בלגיה 1:2 (משחק על מקום שלישי בליגת האומות)/ספורט1

קורטואה הודה שהמשחק של בלגיה על המקום השלישי היה "חסר טעם", ואמר: "זה רק משחק של כסף, חייבים להודות. שיחקנו רק כי זה מביא עוד כסף לאופ"א.

"השנה אופ"א המציאה מפעל חדש (הקונפרנס ליג), זה תמיד ככה.... הם יכולים לכעוס כשקבוצות אחרות רוצות להקים סופר ליג, אבל לא אכפת להם מהשחקנים, רק מהכסף.

"בסופו של דבר, השחקנים הטובים רק ייפצעו, וייפצעו, וייפצעו, זה משהו שחייבים להיזהר ממנו. אנחנו לא רובוטים! יש יותר ויותר משחקים ופחות מנוחה, ולאף אחד לא אכפת מאיתנו. בשנה הבאה יש מונדיאל בנובמבר, ואנחנו צריכים לשחק עד סוף יוני. כולנו ניפצע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully